هم افزایی خادمیاران رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در اسلامشهر

نشست هم اندیشی و هم افزایی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اسلامشهر برای خدمت رسانی به محرومان در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به منظور هم افزایی و تقویت ارتباطات و تعامل کانون های تخصصی خدمت رضوی با خادمیاران و یاوران رضوی نشست هم اندیشی و هم افزایی خادمیاران رضوی برگزار شد. این نشست با حضور اعضای کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرک انبیاء برگزار شد.
در این نشست ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهربا تشکر از حضور خادمیاران،یاوران و مسئولان کانون‌های خدمت رضوی که در مسیر خدمت رسانی به محرومان گام برداشته اند بر لزوم همکاری و هم افزایی کانونها برای خدمت رسانی بهتر و انعکاس اخبار و فعالیت های کانونها درهمکاری با کانون‌ خبر و رسانه تاکید کرد.


اصغری در این نشست با اشاره به گزارش اقدامات و فعالیت های کانون های خدمت رضوی اسلامشهر گفت:کانون های خدمت رضوی باید خدمت رسانی به محرومان را با روحیه جهادی و به نیابت از امام مهربانی ها در هر شرایطی را ادامه دهند و اولویت خدمت رسانی به محرومان را فراموش نکنند.
وی در ادامه بر لزوم ثبت گزارش فعالیت ها و اقدامات درسامانه خادمیاری و استمرار ارتباط میان خادمیاران و کانون های خدمت رضوی تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  هم افزایی خادمیاران رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در اسلامشهر

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی، یاران دیرین را به هم رساند/ دیدار خادمیاران رضوی با جانبازان سرافراز

در این روزهای پربرکت دهه کرامت، خادمیاران رضوی بر آن شدند تا با حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *