هموارکردن مسیر زیارت زائراولی‌ها به همت خادمیاران کانون زیارت منطقه ۱۴ تهران

خادمیاران کانون زیارت خدمت رضوی دارالمؤمنین تهران عزم خود را جزم کرده‌اند تا حسرت زیارت ضامن آهو به دل هیچ هم‌وطنی نماند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون‌ زیارت منطقه ۱۴ تهران سال‌هاست عهده‌دار اجرای آیین زیبای اعزام زائر‌اولی‌‌ها است و دلداده‌های بسیاری را راهی دیار شمس الشموس کرده است.

خادمیاران کانون زیارت خدمت رضوی منطقه ۱۴ کارنامه درخشانی در عرصه شناسایی زائر‌اولی‌ها و مهیا‌کردن مقدمات سفر به مشهد مقدس دارند. آن‌ها با جان و دل حلاوت گذاشتن دست زائری در دست محبوبش را درک کرده‌اند. از همین رو؛ برای رقم‌زدن زیباترین دیدار این عالم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ البته تمام این توفیق‌ها به مدد و لطف امام مهربانی است که خود زائرش را انتخاب و همه وسائل زیارتش را فراهم می‌کند.

از ۴۵ زائراولی که از مناطق و شهرستان‌های استان تهران در ابتدای دی‌ماه سال جاری عازم مشهد مقدس بودند، هفت نفرشان به همت کانون زیارت منطقه ۱۴ راهی زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شدند. اسکان سه روز در مشهد مقدس و زیارت شاه خراسان هدیه خادمیاران کانون به این هفت زائر بود. البته ماجرا به هماهنگی و فراهم‌آوردن اسباب زیارت محبان حضرت ثامن الحجج(ع) و تأمین مالی این سفر ختم نشد. با عنایت ویژه حضرت رضا(ع) مدیریت این کاروان و خدمت به زوارش هم نصیب خادمیاران این کانون شد.

اعزام کاروان ۱۱۵ نفره از زائراولی‌ها که از این جمع شانزده نفر میهمان کانون زیارت منطقه ۱۴ تهران بودند. عزیزانی که برای اولین‌بار به پابوسی امام رئوفشان مشرف می‌شدند و سال‌ها چشم انتظار تشرف به محضر ایشان بودند.

خدمت‌رسانی خادمیاران کانون زیارت تنها به شناسایی و اعزام زیارت اولی ها محدود نمی‌شود. آن‌ها با حضور خود به چهارشنبه‌ها رنگ و بوی امام رضایی می‌دهند.

از دیگر خدمات آن‌ها می‌توان به حضور در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) و برپایی میز خدمت فرهنگی اشاره کرد.

خادمیاران با اجرای برنامه‌هایی مانند برگزاری مسابقه برای کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز به آن‌ها، تهیه هدایای فرهنگی و توزیع بین میهمانان مراسم و پذیرایی از آن‌ها به محضر مولایشان عرض ارادت و به شیفتگان ایشان خدمت کردند.

انتهای پیام/خبرنگار حمیده عباسی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  هموارکردن مسیر زیارت زائراولی‌ها به همت خادمیاران کانون زیارت منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

تجدید میثاق فاطمی بانوان خادمیار و یاور رضوی شهرستان قرچک

بانوان کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *