همایش توجیهی خادمیارن منطقه یک تهران و شمیرانات برگزار شد

در آستانه دهه مبارک کرامت میلاد با سعادت حضرت معصومه(ع) و علی ابن موسی الرضا (ع) و در جهت آمادگی برگزاری برنامه های این دهه همایش توجیهی و اعلام برنامه های آستان قدس رضوی و منطقه یک تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با حضور معاون خادمیاری کانون خدمت رضوی منطقه یک تهران و شمیرانات،مدیران برخی کانون های تخصصی و خادمیاران این منطقه همایش توجیهی و آمادگی در جهت برگزاری برنامه های دهه کرامت در سالن اجتماعات مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

در این برنامه برخی مدیران کانون های موضوعی و تخصصی خدمت رضوی منطقه یک برنامه های کلی آستان قدس و برنامه های پیشنهادی منطقه را اعلام کردند.

حضور در نمایشگاه کتاب و بازدید از غرفه انتشاراتی آستان قدس رضوی، حضور در برنامه برافراشتن بزرگترین پرچم سبز رضوی در منطقه عباس آباد، پیاده روی خدام از میدان امام حسین(ع) تا میدان خراسان،فعالیت های قرآنی،دیدار با خانواده شهدا،وبینارهای علمی،تقدیم کتاب تالیف خادمیاران منطقه یک به آستان قدس رضوی،نذر خون اهدا زندگی توسط خادمیاران و پوشش رسانه ای گسترده از برخی برنامه های این دهه خواهد بود.

گزارش از محمدمهدی صادقی

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  همایش توجیهی خادمیارن منطقه یک تهران و شمیرانات برگزار شد

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سازمان صنایع هوایی ایران

کارمندان سازمان صنایع هوایی ایران به پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *