همایش بین‌المللی سادات علوی و شیعیان انقلابی به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه امامت و ولایت همایش بین المللی سادات علوی و شیعیان انقلابی با همکاری جامعه المصطفی و با همت کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ برگزار شد.

به گزارش  شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛همزمان با ایام دهه امامت و ولایت، همایش بین المللی سادات علوی و شیعیان انقلابی جهان اسلام با همت کانون خدمت رضوی منطقه ١٢، در تاریخ شنبه ۲۵ تیر ماه در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) با حضور علماء، اندیشمندان کشورهای جهان اسلام و خادمیاران و یاوران رضوی منطقه برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال گسترده عاشقان امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه السلام) روبرو بود، فرزند شهید سید علی اندرزگو و سایر علماء و اندیشمندان کشورهای پاکستان، هندوستان و افغانستان درباره مناقب امیرالمؤمنین (علیه السلام) و خطبه غدیر به سخنرانی پرداختند؛ سپس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مولودی خوانی و شعر سرایی پرداخته و در انتهای مراسم از علماء و اندیشمندان کشورهای جهان اسلام تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که معطر به عطر معنوی پرچم منور بارگاه مقدس امام رئوف (علیه السلام) بود، با تقسیم بسته های متبرک آستان قدس رضوی توسط خادمیاران منطقه ۱۲ در بین شرکت کنندگان، به اوج رسید.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  همایش بین‌المللی سادات علوی و شیعیان انقلابی به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار شد

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری اولین حضور بانوان خادمیار در چایخانه حضرت رضا(ع)

بانوان خادمیار کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن دختران مسجد ولی الله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *