هدیه تولد دختران شهدا در چهارشنبه امام رضایی شهرستان قرچک 

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و محفل انس با قرآن کریم دختران شهدا زیر سایه مهربانی امام رضا علیه السلام هدیه تولدشان را گرفتند.  

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون قرآن در چهارشنبه های امام رضایی در شهرستان قرچک هر هفته جلسه تخصصی انس با قرآن کریم مختص خانم ها در حسینیه شهدا و برای آقایان در مسجد امام رضا(ع) واقع در خیابان مخابرات توسط استاد محمد بنیادی برگزار می کند.

این هفته جلسه قرآن مزین به حضور خانواده های شهید میلاد حیدری، شهید میثم نجفی و شهید احسان میر سیار شد.

شهید میلاد حیدری از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه و مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه، سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد از این شهید والامقام و پاسدار اسلام ۲ فرزند به یادگار باقی مانده است.

شهید سید احسان میرسیار یکی از شهدای والامقام مدافع حرم عقیله بنی هاشم است او جزو نیروهای صابرین سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بود که در ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در درگیری مستشاری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید از شهید میرسیار سه فرزند به نام های زهرا، زینب و رقیه به یادگار مانده است.

شهید مدافع حرم میثم نجفی هم که از نیروهای سپاه محمد رسول الله (ص) بود در منطقه حلب سوریه مجروح شد و سرانجام در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۴ مصادف با اربعین حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، از او هم دختری به نام حلما به یادگار مانده است.

به ابتکار دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک بمناسبت تولد رقیه میرسیار و حلما نجفی فرزندان شهدای مدافع حرم هدیه ای تهیه شده و به آنان تقدیم شد.

رقیه میرسیار در محفل انس با قرآن این هفته آیاتی از قرآن کریم را تلاوت و ثواب آنرا به ارواح طیبه شهدا و پدر بزرگوارش هدیه کرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  هدیه تولد دختران شهدا در چهارشنبه امام رضایی شهرستان قرچک 

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با حضور خادمان امام رئوف (ع) در زورخانه مسلم ابن عقیل

مراسم گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در زورخانه مسلم ابن عقیل با حضور دبیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *