هدف مشاوره پیشگیری و آگاه‌سازی مردم نسبت به امور کیفری و حقوقی است

مسئول کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران گفت: هدف از این مشاوره‌ها پیشگیری و آگاه‌سازی مردم در همه حوزه‌ها نسبت به امور کیفری و حقوقی براساس مقررات و قوانین کشور است.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، کانون حقوقی منطقه ۲۱ تهران همزمان با ایام با سعادت اعیاد شعبانیه، با استقرار میز خدمت در مرکز خیریه نیکوکاری شهرک استقلال به راهنمایی و ارائه مشاوره به مددجویان و عموم مردم پرداخت.

در این خدمت کریمانه مسئول کانون حقوقی به همراه یکی از یاوران رضوی که دارای تجربه زیادی در امر وکالت است به عشق امام رئوف علیه السلام و برای رضای خدا به ارائه مشاوره حقوقی پرداختند.

رضایی مسئول کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در این خصوص گفت: هدف ما از این مشاوره‌ها پیشگیری و آگاه‌سازی مردم در همه حوزه‌ها نسبت به امور کیفری و حقوقی براساس مقررات و قوانین کشور است، حال که به لطف خدای مهربان موفق به کسب تخصص در این حوزه شده‌ایم وظیفه خود دانسته نسبت به آگاه‌سازی مردم هرچند کوچک قدم برداریم.

وی افزود: در این مشاوره‌ها که اغلب با موضوع مسائل خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی همراه است، ۱۳ نفر از افراد بی سرپرست و بدسرپرست در این محل راهنمایی گرفتند.

مسئول کانون حقوقی ضمن ابراز امیدواری از اینکه این دست خدمات مورد رضایت مردم و امام رئوف علیه السلام واقع شود، در پایان گفت: در تلاشیم مکانی دائم جهت استقرار ماهانه برای مشاوره در نظر بگیریم تا بصورت مستمر در خدمت مردم باشیم.

لازم به ذکر است، در این خدمت علاوه بر مشاوره، آگاه‌سازی و پیگیری پرونده افراد بی بضاعت، دادخواست و لایحه نیز بصورت رایگان تنظیم می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  هدف مشاوره پیشگیری و آگاه‌سازی مردم نسبت به امور کیفری و حقوقی است

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *