نوجوانان شهرقدسی به پویش همه خادم‌الرضاییم پیوستند

همزمان با مراسم عزاداری شهادت امام رضا علیه‌السلام، ایستگاه خوشنویسی احادیث رضوی و پویش ملی همه خادم الرضاییم در شهرقدس برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به مناسبت سالروز شهادت شمس‌الشموس علی‌بن الموسی ‌الرضا (ع) خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس مراسم عزاداری این امام همام در زینبیه برگزار شد. در این مراسم سخنرانی توسط مسئول کانون بانوان و خانواده در مورد افضل بودن زیارت امام رضا علیه السلام نسبت به زیارت امام حسین علیه السلام انجام شد. در ادامه دل‌های عاشقان حضرت با برقراری ارتباط مستقیم با حرم امام رضا علیه السلام روانه صحن و سرای رضوی شد.

در حاشیه این مراسم نوجوان شهرقدسی با مشارکت در پویش ملی همه خادم الرضاییم ارادت خود را به ساحت مقدس امام رئوف عرضه داشتند. همچنین قرائت زیارت امام رضا علیه السلام، همخوانی مرثیه، روضه خوانی و مداحی ذاکران و برپایی ایستگاه خوشنویسی احادیث امام رضا علیه السلام بخش دیگر از مراسم عزاداری شهادت امام رضا علیه‌السلام بود.

علاوه بر نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آنها نیز به پویش همه خادم الرضائیم پیوستند.

در پایان سفره احسان رضوی گسترده شده و با تهیه و آماده سازی ۲۵۰ پرس طعام متبرک رضوی با کمک خیرین و خادمیاران از عزاداران حضرت پذیرایی به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نوجوانان شهرقدسی به پویش همه خادم‌الرضاییم پیوستند

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *