نمایشگاه محصولات کارآفرینی نتیجه توانمندسازی بانوان در دوره های آموزشی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران

به همت کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه۱۵ دوره های آموزشی متنوع و نمایشگاه های کارآفرینی و محصولات خانگی در دفتر کانون درمحله مشیریه برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با پیگیری و هماهنگی کانون کار آفرینی واشتغال و تشکلات بانوان کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران و با مشارکت واحد کارآفرینی سرای محله مشیریه نمایشگاه های کارآفرینی و اشتغالزایی در بوستان بنفشه هر هفته برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه کارآفرینان به ویژه بانوان تولیدات خانگی خود را در غرفه های متنوعی شامل عروسک های دست ساز، البسه و پوشاک زمستانی از تولیدی های محله، رو بالشتی های و پرده های زیبا، کیف مخمل، زیورآلات و گیره های روسری، سوغات اقوام و شمع های تزئینی و… به بازدید کنندگان عرضه کردند که بااستقبال چشم گیر از سوی اهالی محله مواجه شد.

شایان ذکر است در خلال برگزاری این نمایشگاه به همت خادمیاران کانون کار آفرینی و اشتغال و به هدف جذب یاوران رضوی از میان بانوان کارآفرین فعال در حوزه مشاغل خانگی و تولید کنندگان محلات انجام شده است.

مهناز غفوری مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال گفت : درراستای طرح تقویت کارآفرینی و توانمندسازی با بررسی های انجام شده ،دوره های آموزشی خیاطی و شمع سازی هم پیرو درخواست شهروندان با هدف توانمندسازی بانوان جوان با تدریس خادمیار کانون کارآفرینی هرهفته در دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ در محله مشیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خبرنگار ابولفضل کیانی ادیب

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نمایشگاه محصولات کارآفرینی نتیجه توانمندسازی بانوان در دوره های آموزشی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران

مطلب پیشنهادی

ظهور و بروز توانمندی های یاوران رضوی در دهه کرامت / منطقه ۲۱

یاوران رضوی از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت انجام فعالیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *