نظارت ستادی بر کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران به پایان رسید

نظارت ستادی به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی خدمت کانون‌های تخصصی و عمومی بر کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به همراه معاونین و اعضای ستادی طی دیدارهای جداگانه با مسوولان کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌ها، روند فعالیت‌ اعضای ستادی را مورد ارزیابی قرار دادند.

طی مدتی که جانه این مسوولیت را عهده‌دار شده این بازدید‌ها در طول سال و بصورت هفتگی و ماهانه، برگزار شده و میزان و نحوه مشارکت و فعالیت‌ کانون‌های ۳۵ منطقه و شهرستان از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و با بازدیدی که طی هفته گذشته از شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و مناطق ۹،۱۹ و ۱۶ تهران انجام گرفت، نظارت بر عملکرد ستادی دفاتر و کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان در سال ۱۴۰۰ پایان یافت.

در این بازدیدها علاوه بر نظارت و بازرسی از کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران، بر رفع مشکلات موجود و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمت کانون‌های تخصصی و عمومی به مخدومین و محرومین، بررسی و با عنایت به تبادل اخبار و اطلاعات و نظرات، پیشنهادات و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

نکته قابل توجه در برگزاری اینگونه نشست ها و حضور دبیر استان با همراهی معاونین و تیم ستادی در مناطق و شهرستان ها، تبیین برنامه ها با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در ماموریت های ابلاغی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی است و همچنین تاکید بر لزوم رعایت حسن و خلق رضوی و حفظ شان و کرامات انسانی در کمک رساندن به خانواده های محروم و نیازمند، که همین امر باعث ایجاد همدلی و انسجام بیشتر مابین کانون های خدمت رضوی استان شده است.

قابل ذکر است، کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با انجام امور محوله تعریف شده و خدمت در زمینه جوانان، تعلیم و تربیت، خانواده، تبلیغ دینی، رسانه، فعالیت‌های جهادی، کمک‌های مومنانه، پزشکی و سلامت، مشاوره، ورزش و آموزش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اقدامات گوناگونی در سطح شهر به ویژه مناطق کم برخوردار داشته و به نیابت از امام رضا علیه‌السلام خدمات ارزشمندی به مردم ارایه می‌دهند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نظارت ستادی بر کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران به پایان رسید

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *