نشست هم اندیشی اعضای کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران برگزار شد

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص فعالیت های کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی برگزارشد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه هم اندیشی با اعضای کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در محل دفتر کانون شهید چمران شهرک شریعتی برگزار شد.

جلسه با قرائت چند کلام از قرآن کریم توسط محمدصادق نوران دبیر کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران آغاز شد.

محمد صادق نوران دبیر کانون خدمت رضوی منطقه  نوزده تهران ضمن تشکر از حضور به موقع مسئولان محترم کانون ها پیرامون فعالیتت ها و اهداف آستان قدس رضوی رهنمود هایی را ارائه دادند.

وی خاطر نشان کرد:خادمیاران باید در چارچوب اهداف و وظایف فعالیت های آستان قدس رضوی حداقل هفته ای ۶ساعت در حوزه تخصصی خود با هماهنگی باکانون فعالیت داشته باشند.

نوران در ادامه افزود: کانون های خدمت رضوی منطقه سعی و تلاششان بر این باشد که حوزه فعالیت خود را بیشتر به شناسایی محرومین و نیازمندان منطقه بگذارند تا بتوانیم با برنامه ریزی درست در جهت بهره مندی آن عزیزان از خدمات آستان قدس رضوی خدماتی را داشته باشیم.

وی گفت : طبق دستورالعمل آستان قدس رضوی برنامه های کانون. اعم از کانون های محله ای و تخصصی (سلامت، مشاوره و مددکاری، قرآنی، خبر و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، علمی، ایثار و شهادت و ……) باید بتوانند نسبت به انجام خدمات و وظایف محوله و همچنین شناسایی توانمندی های محله های منطقه به منظور استفاده  از ظرفیت  های آنان برای پیاده کردن ایده های خدمت رضوی در مراسمها و مناسبتهای مختلف اقدام کنند.

دبیر کانون منطقه نوزده تهران افزود: به منظور هم اندیشی بیشتر جلسات ماهانه با مسؤلان کانون ها بخصوص در ایام چهارشنبه های امام رضایی برگزار خواهد شد و درکنار مراسم هیئت خدام‌الرضا(ع) سعی خواهیم کرد از میزهای خدمت برای ارائه خدمات به نیازمندان واقعی استفاده کنیم.

در پایان هریک از مسؤلان کانون های تخصصی منطقه نسبت به اجرای برنامه ها و خدمات انجام شده توسط کانون زیرمجموعه خود در منطقه گزارشی را ارائه کردند.

انتهای پیام/خبرنگار محمود کیانی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نشست هم اندیشی اعضای کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران برگزار شد

مطلب پیشنهادی

شور و شوق وصف ناپذیر در تکیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور خادمیاران

تکیه اعظم مکتب العباس (ع)، از بزرگترین و مشهورترین تکایای آذری زبان ها در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *