نشست هم‌اندیشی خدمت رسانی خادمیاران رضوی در مترو تهران

خادمیاران رضوی تهران طی نشستی با معاون امور فرهنگی و اجتماعی مترو، درخصوص افزایش ارائه خدمات به مردم در شهر زیرزمینی گفت‌وگو کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران کانون حقوقی به همراه مسئول کانون مشاوره حقوقی استان و مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی و کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران، با سیدمحمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران دیدار و در خصوص مشارکت هرچه بیشتر کانون‌های خدمت رضوی استان با این معاونت گفت‌وگو کردند.

این نشست هم‌اندیشی با محوریت اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی در راستای خدمت رسانی به عموم مردم در محیط پر تردد شهر زیرزمینی صورت پذیرفت.

از ویژگی‌های بارز این نوع مشارکت به ‌دلیل استفاده قابل توجه مردم از خدمات حمل و نقل عمومی در مترو بوده که میتواند مخاطبان بسیاری را در زمان اجرای برنامه ها و میزهای خدمت رضوی جذب نماید.

لازم به توضیح است خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان تهران بویژه فعالان کانون تخصصی حقوقی، پیش از این نیز همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سالجاری، تجربه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری مترو را در برپایی میزهای خدمت و ارائه خدمات رضوی داشته اند، که با استقبال قابل توجه شهروندان مواجه شد.

برپایی میزهای مشاوره حقوقی، مددکاری، پزشکی، بانوان و خانواده و تبلیغ دینی و مداحی و … بخشی از فعالیت‌هایی است که کانون‌های خدمت رضوی استان تهران میتوانند به شهروندان ارائه دهند.

همچنین در راستای توسعه و ترویج سبک و سیره و فرهنگ رضوی، برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی در ایستگاه‌های اصلی مترو و مسیرهای پرتردد که دارای فضای مناسب جهت استقرار میزهای خدمت باشد در آینده‌ای نزدیک با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای اجرا خواهد شد و تمامی خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت در مناطق و شهرستان‌ها می‌توانند با نام امام رضا علیه السلام، خادمانه و خالصانه و بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و مصادیق انتخابی، به عموم مردم خدمت رسانی کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نشست هم‌اندیشی خدمت رسانی خادمیاران رضوی در مترو تهران

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *