نشست هماهنگی خادمیاران حوزه تعلیم و تربیت منطقه ۸ تهران برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی

خادمیاران رضوی کانون تعلیم و تربیت منطقه هشت (ثامن) تهران برای برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی کسب مهارت برای خادمیاران استان تهران و علاقه‌مندان واجد شرایط اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، جلسه هم‌اندیشی خادمیاران رضوی کانون تعلیم و تربیت منطقه ۸ (ثامن) تهران عصر یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در مدرسه پیام انقلاب حوالی میدان نبوت تهران برگزار شد.

دستور جلسه این کانون شامل مواردی نظیر «هماهنگی، تبیین و تشریح اهداف»، «مروری بر شرح وظایف خادمان»، «ثبت گزارشات»، «مرور برنامه سالانه»، «معرفی و تقدیر از اعضای فعال» و «استماع سخنان، پیشنهادات و راهکارهای خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ثامن تهران» بود که بعد از جمع‌بندی فعالیت‌های انجام شده در دهه کرامت و راهکارهای آینده، مورد بررسی قرار گرفتند.

فرهاد رمضان‌زاده، دبیر کانون تعلیم و تربیت ضمن شرح آخرین وظایف اصلی ترسیم شده برای این کانون، اظهار کرد: برنامه سالانه این کانون در غالب ۵ محور طراحی و ترسیم شده که به تفکیک شامل «شیوه‌های آموزش پسا کرونا»، «آموزش خادمان»، «برگزاری حداقل ۲برنامه کارگاهی»، «شناسایی خادمیاران فعال در زمینه آموزش» و «استفاده از مهارت‌های خادمان رضوی» می‌شود.

وی سپس از طراحی جدولی خبر داد که در انتهای جلسه در اختیار خادمیاران رضوی قرار گرفت تا مهارت‌های ویژه خود را در زمینه آموزش اعلام کنند.

بر این اساس و به پیشنهاد اعضاء مقرر شد تا فراخوانی بزودی جهت آموزش خادمیاران منطقه ۸ و استان تهران در زمینه مهارت‌های اعلامی برگزار شود و پس از آن، از افراد واجد شرایط برای حضور در دوره‌های برنامه‌ریزی شده دعوت به عمل آید.

در خلال همین جلسه، برخی از خادمیاران رضوی ضمن اعلام آمادگی برای توانمندسازی امر تحصیل و کسب مهارت برای متقاضیان حضور در این دوره‌ها، عنوان کردند که در زمینه تامین اقلام آموزشی مورد نیاز اعم از کتاب، وسایل کمک آموزشی، روپوش مدرسه و مواردی از این دست برای افراد کم بضاعت و تامین فضای آموزشی جهت برگزاری کلاس، آمادگی دارند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نشست هماهنگی خادمیاران حوزه تعلیم و تربیت منطقه ۸ تهران برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *