نذر اهدای خون خادمیاران رضوی تهران

خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران همزمان با روز جهانی اهدای خون با حضور در مراکز انتقال خون، به عشق امام رضا(ع) در پویش نذر اهدای خون امام رضایی‌ها شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با روز جهانی انتقال خون خادمیاران و یاوران رضوی با مشارکت در پویش نذر اهدای خون امام رضایی‌های استان تهران به شکرانه خدمت در آستان قدس رضوی صبح امروز با حضور در سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.

این اقدام نوع دوستانه در راستای خدمت به بیماران انجام شد و خادمیاران رضوی طی دهه کرامت با انجام برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی، برپایی نماز جمعه و میزهای خدمت رضوی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و دیگر برنامه‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی اثرگذار سعی بر ماندگار شدن این خدمات و فعالیت‌ها کردند.

همچنین با اهدای خون در برنامه‌های اختتامیه دهه کرامت با حضور در پایگاه‌های انتقال خون در سطح استان و سازمان انتقال خون آغازی بر تداوم کمک‌های مومنانه و خدمت کریمانه داشته و به عشق امام رئوف خون خود را نذر کرده تا کمک حال بیماران نیازمند باشند.

اهدای خون خادمیاران و یاوران رضوی برای اولین بار در سطح استان به صورت پویش اجرا شد و
خادمیاران پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) را همراه داشته و با لباس خدمت و ذکر صلوات خاصه شرکت کردند.

این اقدام به نیابت از شهدا و به پاس قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا که از جان خود گذشتند و با عشق و ارادت به اهل بیت(ع) و ولایت به میدان رفتند، رقم زده شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نذر اهدای خون خادمیاران رضوی تهران

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری اولین حضور بانوان خادمیار در چایخانه حضرت رضا(ع)

بانوان خادمیار کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن دختران مسجد ولی الله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *