میز خدمت قرآنی با رنگ و بوی فاطمی

کانون قرآن شهرستان قرچک در دهه دوم فاطمیه میز خدمت قرآنی در کنار چایخانه حضرت رضا(ع) بر پا کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون قرآنی خدمت رضوی شهرستان قرچک به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) به مدت سه شب میز خدمت دایر کرد.

مهدیه محمدی ناظر کانون قرآنی خدمت رضوی شهرستان قرچک اظهار داشت: کانون قرآنی با برپایی میز خدمت در کنار چایخانه امام رضا(ع) در راستای ترویج فرهنگ رضوی و اعتلای قرآنی قدمی برداشت .

وی در ادامه به فعالیتهای کانون در سه روز اشاره کرد: صحیح خوانی نماز،رنگ آمیزی کاربرگ توسط کودکان با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س)، اهدای جوایز به کودکان حافظ قرآن، اجرای امر به معروف و نهی از منکر با اهدای هدایا با موضوع حجاب و تبلیغ کلاس های آموزش و تفسیر قرآن در سطح شهرستان

محمدی خاطر نشان کرد: کانون قرآنی در چهارشنبه های امام رضایی هر هفته در سطح شهرستان اقدام به برگزاری کلاس های قرآن می کند، از شاخص ترین این دوره ها می‌توان به آموزش های استاد محمد بنیادی که از اساتید و داوران ممتاز قرآنی کشور می باشد نام برد.

ناظر کانون قرآنی از همشهریان قرچکی خواست تا در دوره های آموزشی شرکت کنند این دوره ها بصورت هفتگی بعدازظهر های چهارشنبه در حسینیه شهدا ویژه خواهران و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) برای برادران برگزار می‌گردد.

انتهای خبر/ رضا کریمیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  میز خدمت قرآنی با رنگ و بوی فاطمی

مطلب پیشنهادی

میزبانی خادمیاران استان تهران از نمازگزاران در نماز جمعه

به همت خادمیاران رضوی استان تهران از نمازگزاران در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *