مهیا شدن خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ برای پذیرایی از زائران حسینی در ایام اربعین

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در حال آماده کردن وتهیه تجهیزات موکب اربعین در کربلای معلی هستند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، وحید ابراهیم یزدی، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با بیان اینکه سردار سلیمانی موکب‌های اربعین را دارای ظرفیت جهانی برای تمدن سازی اسلامی می‌دانست ، خبر برپایی موکب های امام رضایی در اربعینی حسینی توسط خادمیاران را اعلام و گفت : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط مسئولین کانون های خدمت رضوی استان تهران خادمیاران رضوی می توانند در سه موکب مستقر در مرز مهران، عمود ٨۶٨ و کربلا به زوار حسینی خدمت کنند .
وی افزود: موکب کربلا نزدیک حرم اباعبدالله الحسین(ع) جانمایی شده است و با خدماتی نظیر اسکان، تامین محل استراحت، پذیرایی در سه وعده غذا، میان وعده و خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی روزانه پذیرای ۵٠٠ نفر از زائرین خواهد بود.
یزدی در ادامه به تاریخ برپایی موکب کربلا اشاره کرد: این موکب از بیستم شهریور برپا و تا ٢٨ ام (دو روز بعد از اربعین) آماده خدمات رسانی و پذیرایی از مراجعین می باشد.
وی گفت: پتو، برنج، روغن، خرما،قند، چای، آب معدنی، ظروف یکبارمصرف و… از جمله نیازمندی‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی است و از شهروندان و خادمیاران خواست در صورت تمایل نسبت به تحویل این اجناس اقدام کنند.
یزدی همچنین افزود: خیرین جهت مشارکت در برپایی موکب اربعین می توانند کمک های نقدی را به شماره کارت ۶١٠۴٣٣٧۶۵٧٩۵٢٨٨١ با شناسه واریز ٨٠١٠١٠۵۵٠۶١٠١١٢١ ویژه منطقه ۵ به نام نذورات آستان قدس رضوی واریز و تصویر فیش واریزی را از طریق واتس آپ با ذکر نام “موکب اربعین” به شماره ٠٩٢١٣٧۶۴٩٣١ ارسال نمایند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مهیا شدن خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ برای پذیرایی از زائران حسینی در ایام اربعین

مطلب پیشنهادی

هیئت خدام الرضا(ع)/ برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *