معرفی کتابی با محوریت دعوت به حضور در انتخابات به همت کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه ۱۴

خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی منطقه دارالمومنین،۱۴ تهران مطالعه کتاب مادران میدان جمهوری را به مخاطبان خود پیشنهاد کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مینا رفعتی مسئول کانون کتاب و کتابخوانی منطقه ۱۴ تهران گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ۱۱ اسفند، کتاب مادران میدان جمهوری نوشته مریم برزویی توسط خادمیاران کانون به علاقه مندان معرفی شد.

وی اظهار داشت: خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی در راستای ارج‌نهادن و عمل به منویات رهبر انقلاب درباره تلاش همه گروه‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات از تریبون خود بهره گرفتند و کتابی را با موضوع دعوت از مردم برای حضور پای صندوق‌های رای انتخاب کردند؛ دعوتی که در قالب‌های مختلف از جمله گفت‌و‌گوهای چهره به چهره، تلفنی، فعالیت‌های مجازی، تولید بروشور و… صورت گرفته است.

رفعتی افزود: خادمیاران با معرفی و خوانش کتاب مادران‌ میدان جمهوری به اهمیت شرکت در انتخابات از زاویه دیگری نگاه کرده‌اند که برای مخاطب بسیار جالب است.

وی در ادامه گفت: این اثر افزون بر انعکاس واقعیات جامعه؛ به بسیاری از شبهات و گره‌های ذهنی مخاطب به‌صورت واقع‌گرایانه پاسخ می‌دهد.

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی در پایان خاطرنشان کرد: مادران میدان جمهوری تلاش جمعی از زنان و مادران سبزواری برای نمایش الگوی سوم زن در انقلاب اسلامی و در برگیرنده فعالیت‌های انتخاباتی گروه مادرانه‌ سبزوار در انتخابات سال ۱۴۰۰ است.

برشی از کتاب:

«…بعد از یکی دو بار سلام کردن، بالاخره به چشم‌شان آمدیم و جواب‌مان را دادند.

اجازه گرفتیم و نشستیم. دوستم خسته از مقدمه چینی‌های صبح تا حالا توی جلسه‌های مختلف، یک راست رفت سر اصل مطلب! با همان صدای گرفته‌اش گفت:« نظرتون راجع به انتخابات چیه؟»

خانمی که چند قدم دورتر ازش نشسته بود با عصبانیت گفت:« هرکس رای بده احمقه!» خانم دیگری که کنارش مشغول تخمه شکستن بود گفت: «برنج کیسه‌ای ۳۰۰تومنه. برای چی رای بدیم؟» در میانه این موج‌های منفی یکی‌شان گفت: «چرا رای ندیم حق مونه.» زن جوان کناری‌اش دنباله حرفش را گرفت و گفت: «ما مستأجریم بچه کوچیک داریم، کلی پول پوشکشه. ولی صاحب خونه‌م آدم خوبیه اجاره رو زیاد نکرده. همه که بد نیستن.» انگار به دوجبهه تقسیم شده بودند. یکی این طرفی‌ها می‌گفتند و یکی آن طرفی‌ها…

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  معرفی کتابی با محوریت دعوت به حضور در انتخابات به همت کانون کتاب و کتابخوانی  خدمت رضوی منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *