معرفی کتاب‌های پرمخاطب به همت خادمیاران کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ١۴ تهران

مسئول کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ١۴ از معرفی کتاب‌ توسط خادمیاران این کانون خبر داد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ١۴ در راستای اهداف کانون خود و ارج‌نهادن به منویات مقام معظم رهبری درباره توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی به معرفی اجمالی و نقد کتاب‌ در حوزه‌های گوناگون‌ می‌پردازند. کتاب‌هایی که متناسب با شرایط روز جامعه و با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی انتخاب و به علاقه‌مندان ارائه می‌شوند.

از میان کتاب‌های معرفی‌شده توسط این کانون می‌توان به «ژنرال» خاطرات سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و «خاتون و قوماندان» روایت زندگی ام‌‌البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون اشاره کرد.

کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ١۴ به مناسبت آغاز ماه پرفیض رجب خوانش کتاب «اسرار ماه رجب» به قلم استاد محمدتقی فیاض‌بخش را آغاز کرده و برش‌هایی از آن را در اختیار مخاطبان خود در فضای مجازی قرار می‌دهد.

«اسرار ماه رجب» اولین جلد از مجموعه شش جلدی با عنوان «ادب حضور» است که به آداب و مناسک ماه رجب پرداخته و توصیه‌هایی برای ایام اعتکاف دارد. از این رو، مطالعه این اثر معنوی به معتکفان ایام البیض پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/خبرنگار حمیده عباسی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  معرفی کتاب‌های  پرمخاطب به همت خادمیاران کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ١۴ تهران

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ دختران پاکدشت در سالروز میلاد حضرت معصومه (س)

در سالروز میلاد با برکت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اجتماع بزرگ دختران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *