معاون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران معرفی شد

طی حکمی از سوی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، آذرنوش به‌عنوان معاون کانون‌های تخصصی و عمومی استان معرفی شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای  کانون های خدمت رضوی استان تهران، طی حکمی از سوی علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، داوود آذرنوش به عنوان معاون کانون‌های خدمت رضوی استان به مدت یکسال معرفی شد.

به موجب این حکم، کادرسازی نظام‌مند جوانان در کانون‌ها با هدف نقش آفرینی در عرصه‌های اجتماعی در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، هم‌افزایی ظرفیت های خودجوش مردمی جهت توسعه کمی و کیفی خدمات اجتماعی به جامعه هدف بخشی از ماموریت‌های آذرنوش خواهد بود.

همچنین ایجاد هماهنگی و انسجام میان کانون‌های خدمت رضوی تخصصی و عمومی استان در جهت تقویت شبکه عظیم خادمیاری از دیگر امور محوله به معاون کانون‌ها طی دوره خدمتی است.

قابل ذکر است، داوود آذرنوش پیش‌از این عهده‌دار مسئولیت کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران بود که با توجه به ارائه عملکرد مناسب و خدمات ویژه امام رضایی در راستای محرومیت زدایی در منطقه و استان، در حال حاضر به‌عنوان سکاندار معاونت کانون‌های ۲۰ گانه خدمت رضوی تخصصی و عمومی استان تهران معرفی شد که با روحیه جهادی و انقلابی به فعالیت‌ها و خدمات خادمانه و خالصانه خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  معاون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران معرفی شد

مطلب پیشنهادی

شهردار منطقه ۱۴ میهمان ویژه مجتمع خدمات رضوی

امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه ۱۴ در چهارمین روز از برپایی مجتمع خدمات رضوی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *