مشارکت در انتخابات؛ تمرین اصلاح جامعه در نهضت ظهور

مشارکت در انتخابات؛ تمرین خوبی برای اصلاح جامعه و حرکت به سوی نهضت ظهور خواهد بود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت‌الاسلام لطفی‌زاده دبیر کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران در برنامه زنده گفت‌وگوی فرهنگی رادیو گفت‌وگو گفت : مشکلات جامعه از جمله مساله معیشت با عمل به اقتصاد مقاومتی حل می‌شود و این اصلاح مهم از راه مشارکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند و برگزیدن افراد اصلح اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به وعده قرآنی روزی من‌ لا یحتسب برای متقین افزود : اقتصاد مقاومتی در جمهوری اسلامی که مردم با حضور در صحنه نقش‌آفرین اصلی هستند، درون‌زا و برون‌گرا است و برکات آن نیز به وعده الهی در سایه تقوا نمایان می‌گردد.

حجت الاسلام لطفی‌زاده همچنین با اشاره به ویژگی مهم جامعه مهدوی گفت : انسان مهدوی، فردی دغدغه‌مند است که به تعبیر قرآنی لیقوم الناس بالقسط با مشارکت فعال در انتخابات به میدان می‌آید و برای اصلاح وضع جامعه آرام و قرار ندارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تمرین حرکت جامعه به سوی نهضت ظهور است افزود : حرکت دولت در کنترل تورم، افزایش تولید و کاهش بیکاری، مبارزه با قاچاق، رنگین‌تر شدن سفره‌ها، دانش‌بنیان‌تر شدن اقتصاد و سایر شاخص‌های اقتصاد مقاومتی نیاز به ریل‌گذاری دارد که باید با مشارکت پرشور و انتخابات آگاهانه افراد اصلح، این مسیر در مجلس آینده دنبال شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مشارکت در انتخابات؛ تمرین اصلاح جامعه در نهضت ظهور

مطلب پیشنهادی

برگزاری شب شعر رضوی فیروزکوه در دهه کرامت

شب شعر رضوی با همت کانون شعر و ادب فیروزکوه با حضور شعرای فیروزکوهی برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *