مشارکت حداکثری خادمیاران رسانه استان تهران در دعوت مردم به شرکت در انتخابات

لزوم تبیین اهمیت حضور آحاد مردم در انتخابات توسط خادمیاران رضوی رسانه وفضای مجازی استان تهران

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، احمد زمردی دبیر کانون خدمت رضوی رسانه وفضای مجازی استان تهران همزمان با شام ولادت مولی‌الموحدین حضرت علی علیه‌السلام درجلسه هم اندیشی باکارگروه فضای مجازی گفت : تبیین اهمیت حضور مردم درتعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

زمردی گفت: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: حال کشور در شرایطی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرارگرفته که دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو شده و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.

دبیر کانون خدمت رضوی رسانه وفضای مجازی استان تهران با بیان اینکه از سوی دیگر مردم نیز باید مجاب شده و درک کنند که تنها راه اصلاح امور حضور در پای صندوق رأی است، گفت: ابزاری که می‌تواند اراده و خواسته مردم را تحقق بخشیده و عملیاتی کند صندوق رأی است و با نیامدن مردم پای صندوق مشکلی حل نخواهد شد.

وی در ادامه بی طرفی در انتخابات را از وظایف خادمیاران رضوی بیان کرد و گفت: خادمیاران نباید در انتخابات از شخص یا گروهی حمایت کنند بلکه وظیفه اصلی ما تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی است.

زمردی با اشاره به دعوت همه جانبه ازکارگروه فضای مجازی خواست تا با تولید محتواهای ملی، استفاده از احادیث وبارگزاری درشبکه های اجتماعی به منظور تشویق برای حضور همه مردم بویژه خادمیاران تلاش کنند.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه فرامرزی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مشارکت حداکثری خادمیاران رسانه استان تهران در دعوت مردم به شرکت در انتخابات

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *