مراسم معنوی اعتکاف/جوانان و نوجوانان اعتکاف رجبیه را مهمان کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده هستند

مراسم اعتکاف رجبیه ویژه جوانان و نوجوانان امام رضایی به همت کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی منطقه هجده در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم اعتکاف ویژه جوانان و نوجوانان، پنجم تا هفتم بهمن‌ماه امسال مصادف با روزهای نورانی ماه رجب به همت کانون خدمت رضوی منطقه هجده در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در شهرک امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه هجده با بیان این خبر افزود : مراسم معنوی اعتکاف یکی از بهترین فرصت ها برای خلوت کردن با خداوند است. در طی این سه روز برای جوانان و نوجوانان حاضر در این مراسم معنوی، برنامه‌های متعددی از جمله ترتیل‌خوانی قرآن کریم، سخنرانی، حلقه‌های معرفت، مناجات‌خوانی در نیمه‌های شب، محافل انس با قرآن کریم، با حضور سخنران و مداحان اهل بیت در دو بخش خواهران و برادران تدارک دیده شده است.

بر اساس اعلام مسئول کانون جوانان و نوجوانان، افرادی که تمایل به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف دارند، می‌توانند از طریق لینک ثبت نام یا شماره تلفن اعلام شده، اقدام کنند.همچنین به دانش آموزان حاضر در مراسم معنوی اعتکاف گواهی حضور در مراسم جهت ارائه به مدارس صادر می شود.

انتهای خبر / خبرنگار مهدی کریمی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مراسم معنوی اعتکاف/جوانان و نوجوانان اعتکاف رجبیه را مهمان  کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده هستند

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *