مراسم استقبال و تشییع پیکر دو شهید گمنام در منطقه ۵ تهران برگزار می‌شود

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با همکاری ستاد مردمی استقبال از شهدای گمنام و آموزش و پرورش، آخر هفته مراسم تجلیل و تشییع پیکر دو شهید گمنام را برگزار می‌کنند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمد قطرانی مسئول کانون جوانان خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از مراسم استقبال و تشییع دو شهید گمنام خبر داد و در باب ضرورت برگزاری این مراسم‌ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که تکریم شهدا، تکریم ایثار و اخلاص است؛ تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است؛ تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام سبب برکت است.

وی عنوان کرد: برای برگزاری منظم و با شکوه این برنامه، هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگانی از پلیس راهور، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، اورژانس، بسیج دانش‌آموزی و مدیران آموزش و پرورش صورت گرفته است.

قطرانی با بیان اینکه پیکر دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۳مرداد همزمان با ششم محرم (منتسب به حضرت قاسم ابن الحسن(ع)) تشییع می‌شود، گفت: این مراسم رأس ساعت ۹ صبح از جلوی مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در خیابان آیت الله کاشانی شروع و آئین وداع با آن شهیدان در اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ برگزار می‌شود.

او یادآور شد: پیکر این شهدای گمنام در حیاط ساختمان آموزش‌وپرورش به خاک سپرده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید با پیروی از راه و مکتب شهدا از بسیاری مشکلات و آسیب‌ها، مصون خواهیم ماند؛ لذا شهروندان تهرانی برای شرکت در این مراسم دعوت می‌کنم تا به این واسطه تجدید بیعتی با شهدا، امام و رهبری نیز داشته باشند.

گفتنی است که چایخانه حضرت رضا(ع) با همکاری خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در خلال این مراسم برپا می‌شود و از حاضران و میهمانان پذیرایی می‌کند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مراسم استقبال و تشییع پیکر دو شهید گمنام در منطقه ۵ تهران برگزار می‌شود

مطلب پیشنهادی

تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با خادمیاران رضوی منطقه ۱۹تهران

کارگاه هنری تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با تهیه کارت پستال خاص و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *