مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در هیئت خدام الرضا(ع) منطقه ۱۱ تهران : خادمان امام رضا باید فرهنگ رضوی را در جامعه ترویج دهند

دومین جلسه هیئت خدام الرضا (ع) منطقه ۱۱ تهران با رویکرد جهاد تبیین، تقویت و ارتقای معنویت، در چهارشنبه های امام رضایی و همزمان با شام میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران با بیان اینکه خادمان امام رضا(ع) باید فرهنگ رضوی را در جامعه ترویج کنند، گفت: خادم الرضا بودن فقط خدمت کردن در حرم رضوی یا در مناطق تهران نیست، خادم امام رضا(ع) همانند چراغ باید محل زندگی خود را نورانی کند چرا که خدام امام رضا(ع) نورانیت را از امام رئوف وام می گیرند.

وی با بیان اینکه خادمان امام رضا(ع) باید با بصیرت و آگاهی شبهاتی که در جامعه در خصوص انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، انتخابات پیش رو و … وجود دارد را بر طرف کنند، گفت: خادمان امام رئوف باید تلاش کنند تا مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر از دوره های قبل شود و تبلیغات مسموم دشمن را در این خصوص خنثی کنند.

براتلو با اشاره به اینکه استان تهران همیشه پرچمدار مشارکت در انتخاباتهای مختلف بوده، گفت: خادمان امام رضا(ع) نباید مغلوب تبلیغات مسموم دشمنان در خصوص شرکت نکردن در انتخابات شوند.

وی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه هیچ فردی منکر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، نیست، گفت: انتقادات و اعتراضاتی که نسبت به برخی مسایل وجود دارد را قبول داریم اما مهم این است با وجود همه مشکلات و کمبودها، مردم به اصل نظام و رهبری معتقد هستند و این موضوع را در مشارکت بالای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم، همه ما باید زیر لوای امام رضا(ع) از نعمت انقلاب اسلامی پاسداری کرده و این امانت را به نسل های بعد منتقل کنیم.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران گفت: بعد از اینکه دشمنان انقلاب از گزینه های حمله نظامی و تشدید تحریم های کشورمان بهره ای نبردند، نا امید کردن مردم را در دستور کار خود قرار داده اند تا از این طریق انقلاب اسلامی را به زعم خود به نابودی بکشانند.

براتلو تاکید کرد: این انقلاب را دستی غیبی هدایت می کند و خدام امام رضا(ع) باید خود را موظف بدانند که مردم را به شرکت گسترده در انتخابات تشویق کنند.

گفتنی است همزمان با چهارشنبه امام رضایی در هیئت خدام الرضای منطقه ۱۱، صلوات خاصه امام رضا(ع) و زیارت امین اله تلاوت شد.

مدیحه سرایی به مناسبت ایام اعیاد شعبانیه، برپایی چایخانه رضوی، پذیرایی و اهدای هدایای متبرک به حاضران از دیگر برنامه های این هیئت بود.

انتهای پیام/خبرنگار مهدیه تقوی راد

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در هیئت خدام الرضا(ع) منطقه ۱۱ تهران : خادمان امام رضا باید فرهنگ رضوی را در جامعه ترویج دهند

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *