محله های اسلامشهر نقطه عطف خدمت

نشست هم اندیشی مسئولان کانون های تخصصی و محله‌ای خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسئولان کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در محل دفتر کانون جهت هم اندیشی و برنامه ریزی دور هم جمع شدند.

بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم و مسئولان کانون ها به ارائه گزارش و مواردی که در خدمت با آن روبرو هستند، پرداختند.

ولی اله اصغری دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان محترم بر لزوم ارتباط مستمر با خادمیاران و یاوران در به کار گیری موثر با اعطای مسئولیت به هر یک از خادمیاران در چهار چوب وظایف کانون های تخصصی، محله‌ای و متمرکز شدن فعالیت کانون ها و ارائه خدمت در چهارشنبه‌های امام رضایی، کانون‌های محله‌ای را محور این خدمت معرفی کرد.

وی با تشریح مأموریت هیئت خدام الرضا(ع) و با معرفی کانون های عضو هیئت امنا، بر فعالیت اعضای هیئت امنا در چهار چوب دستورالعمل هیئت مربوطه تاکید کرد.

اصغری اظهار داشت: به منظور فعال کردن بیش از پیش کانون های تخصصی باید مسئولان کانون ها در جذب خادمیاران فعال در سامانه کانون خدمت رضوی اسلامشهر ارتباط دائمی، تلفنی و حضوری با خادمیاران برقرار و از ظرفیت همه خادمیاران در راستای بهبود وضعیت عملکرد کانون ها بخصوص فعال کردن کانون های محله ای در روستاها و بخش ها بهره ببرند.

وی ضمن یادآوری و تذکر مجدد به مسئولان کانون ها در تایید گزارشات خادمیاران و ثبت گزارشات ماهانه گفت: معاونت خادمیاری و دبیر شهرستان در جهت رفع ایرادات و مشکلات مسئولان در روزهای مشخص آماده پاسخگویی می باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  محله های اسلامشهر نقطه عطف خدمت

مطلب پیشنهادی

شهید جمهور/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ در شهرداری

خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت شهادت خادم الرضا(ع) در محوطه شهرداری منطقه۵ حاضر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *