محفل شبی با شهدا در منطقه ۱۴ تهران برگزار شد

محفل شبی با شهدا بمناسبت هفته بسیج در محله نیکنام منطقه ۱۴، مسجد جابری برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمدرضا شکوری، مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران در این مراسم گفت: شهدا سرمایه و مظهر اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران هستند. شهدای جان خود را برای حفظ اسلام و ارزش‌های آن فدا کردند و یاد و راه شهدا باید برای همیشه در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی بیان کرد: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تکریم یاد و نام شهدا، همزمان با فرارسیدن ایام هفته ی بسیج، مراسم شبی با شهدا با حضور شهید گمنام و دلاور مردان بسیجی و خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ در مسجد جابری محله نیکنام دارالمومنین تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این محفل معنوی خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران در معیت پرچم های متبرک حرم رضوی، بارگاه منور سیدالشهدا، حرم قمر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) و حضرت رقیه خاتون همزمان با اذان مغرب و عشا در این مراسم حاضر شدند.

شکوری اظهار داشت: در ادامه مراسم پیکر مطهر شهید گمنام ۱۷ ساله هشت سال دفاع مقدس که در عملیات بدر در شرق دجله به مقام شهادت نائل شده بود، بر دوش خادمیاران و مردم شهید پرور دارالمومنین تهران تشییع شد. پس از مراسم تشییع نیز خادمیاران با مدیحه سرایی و ذکر مناقب اهل بیت علیه السلام با پرچم های متبرک در میان حاضرین در مراسم حاضر شدند و دل ها را راهی صحن و سرای امام مهربانی ها کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  محفل شبی با شهدا در منطقه ۱۴ تهران برگزار شد

مطلب پیشنهادی

حدیث‌نگاری رضوی در منطقه نوزده/ هدیه‌ای نفیس به عاشقان امام رضا (ع)

کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه نوزده در اقدامی خلاقانه و ابتکاری، اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *