محبت زیرساخت تربیت فرزندان است

مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس با اشاره به اینکه محبت زیرساخت تربیت فرزند است، گفت: پدر و مادر باید بستر تربیت را در خانواده ایجاد کرده و برای تربیت فرزندان وقت گذارند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، در آستانه میلاد خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، چهارشنبه‌های امام رضایی کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس با حضور بانوان و کودکان امت رسول‌الله(ص) همراه با اجرای برنامه‌های متنوع، مولودی‌خوانی، سخنرانی، مشاوره رایگان و مسابقه در حسینیه شهیدان گروسی برگزار شد.

فاطمه معروفی مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده در سخنرانی این مراسم به مباحثی مانند تربیت فرزندان
و فرمول تربیتی فرزند، محبت، دوری از خودتخریبی، توجه به اصل علت و معلول‌ها در نافرمانی فرزندان در خانواده اشاره کرد.

وی با بیان اینکه والدین باید بستر تربیت را در خانواده ایجاد کنند و برای آن وقت گذارند، گفت: محبت زیرساخت تربیت فرزندان است و باید در تمام سطوح زندگی ملموس باشد.

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی شهرقدس افزود: یکی از مواردی که موجب پذیرش سخن والدین توسط فرزندان می‌شود، دیدن موفقیت‌های پدر و مادر است و باید از خود تخریبی خودداری کرد و الگوی موفقی برای فرزندان بود.

وی ادامه داد: در تربیت فرزند باید از پرهیز از تهدید، تحقیر، تنبیه، تحلیل، تشبیه و تمسخر دوری کرد و با بهره‌گیری از سیره پیامبر اکرم(ص) و معصومین(ع) زندگی سعادتمندانه‌ای برای آنها ایجاد کرد.

در ادامه برنامه از خادمیاران فعال در هیئت خدام‌الرضا(ع) و بانوان فعال مراسم ماه‌های محرم و صفر و برگزار کننده مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) با اهدای هدایای ویژه تجلیل و قدردانی به انجام شد و در پایان از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  محبت زیرساخت تربیت فرزندان است

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *