مبلغان کاری مهم‌تر از دعوت به مشارکت در انتخابات ندارند

مبلغان و کانو‌ن‌های تبلیغ دینی و مداحی تا یازدهم اسفند، کاری مهم‌تر از دعوت به مشارکت در انتخابات ندارند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت‌الاسلام لطفی‌زاده مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران در گردهمایی کانون‌های تبلیغ دینی و مداحی استان تهران گفت : از همه ظرفیت‌ها چه در هیات‌ها و توسط مداحان و مبلغان و چه در مساجد باید برای جهاد نقد این روزها یعنی تواصی به حق و دعوت به مشارکت در انتخابات استفاده کرد.

وی با اشاره به تلاش برخی برای تطهیر پهلوی افزود : مشارکت کمتر از ۱۵درصدی در انتخابات مجلس دوره پهلوی آنهم انتخابات فرمایشی در کنار سایر فسادها سبب شده با هزاران بار فروبردن پهلوی در آب کر هم نتوان این رژیم منحوس را تطهیر کرد.

مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران همچنین با اشاره به نقش خواهران خادمیار گفت : همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند و در جریان دفاع مقدس هم تجربه شد انتظار می‌رود خواهران خادمیار نقش خود را بیش از گذشته برای به میدان آوردن آقایان ایفا کنند.

حجت الاسلام لطفی‌زاده با بیان اینکه در چند روز باقیمانده تا انتخابات نباید آرام و قرار داشته باشیم افزود : همه ما باید به نحوی در تبلیغ عمل کنیم که پس از یازدهم اسفند حسرت عدم تلاش کافی برای انجام واجب قطعی و فوری یعنی جهاد تبیین بر دل‌هایمان نماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مبلغان کاری مهم‌تر از دعوت به مشارکت در انتخابات ندارند

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *