ماحصل یک سفر عاشقانه به پابوس یار رفتند

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در مسیر عشق بودند که به عاشقی رسیدند. از جنوب برخاسته بودند تا به محضر حضرت عشق امام رضا(ع) برسند که در مسیر؛ چشم هایشان با هم تصادف کرد و سپس دلهایشان به هم تاب خورد و احساسشان جوشید.

در حرم از امام مهربانی‌ها خواستند که اگر صلاح در وصال است، آنها را یاری دهد.
آری چه زیباست بستن عهد عاشقی در جوار گنبد طلایی امام هشتم! قدم‌زدن‌های عاشقانه با یار و طلب او از معشوق خراسانی، دخیل‌بستن به پنجره فولاد و دل بستن به دل یار، چشم دوختن به گنبد طلایی و دل دادن به دلدار. و کیست که نداند سفر زیارتی امام رضا، سفر عشاق است، عشاقی که از سراسر جهان به پای دل به پابوسش می‌آیند و چه حاجتی از این بزرگتر که با دلی عاشق‌تر از حرم خارج شوی.

به وطن که برگشتند علی ۲۷ ساله و طاهره ۲۰ ساله بعد از مدتی پای سفره عقد نشستند و بر پای پیوند ابدی خود را مهر عشق زدند.
اما در این میان؛ مساله ای آنها را رنج می داد. از سویی شوق سفر به مشهد و ادای عهد داشتند اما از سویی زاد و توشه سفر نداشتند. وقتی محنت خود با دوستی درددل کردند او نیز از طریق کانون خدمت رضوی آبدان سفری رایگان را برایشان فراهم کرد.
اکنون پس از یک سال، این زوج که ماحصل یک سفر عاشقانه به کوی یار بوده‌اند با کمک خیریه شمیم مهر سبحان وابسته به کانون های خدمت رضوی دوباره به پابوس امام مهربانی‌ها می‌روند تا عهدی که بسته‌اند را دوباره با معشوق خراسانی تمدید کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ماحصل یک سفر عاشقانه به پابوس یار رفتند

مطلب پیشنهادی

در آستانه دهه کرامت؛

کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/ بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *