لزوم همکاری و همبستگی خادمیاران در جهت انعکاس سریع اخبار

در جلسه کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی منطقه ۱۲ تهران بر نقش بی بدیل انعکاس خدمات رضوی و هم چنین لزوم همکاری و همبستگی خادمیاران در جهت انعکاس سریع اخبار تاکید شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی منطقه ۱۲ تهران با حضور مصطفی خوش صحبتان، جانشین کانون‌های خدمت رضوی منطقه، مهدی محمدی، مسئول کانون خبر و فضای مجازی و خادمیاران عضو این کانون پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد.

خوش صحبتان در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت خادمیاران فعال کانون خبر وفضای مجازی بر نقش بی بدیل این کانون در انعکاس خدمات رضوی تاکید و اظهار کرد: این کانون همواره باید در انعکاس خدمات مهم انجام شده توسط خادمیاران تمامی کانون های منطقه ۱۲ پیشرو باشند و تلاش کنند تا اقدامات صورت گرفته به نحو احسن برای اطلاع عموم منتشر شوند.

وی افزود: کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۲ در قالب یک کانون عمومی، ۱۱ کانون عمومی محله و ۱۹ کانون تخصصی خدمات مختلفی را در نقاط مختلف منطقه به مردم ارائه می دهد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خادمیاران باید بر تعهد خود برای انجام خدمت رضوی پایبند باشند، گفت: این کانون آماده است تا هر گونه تجهیزاتی که خادمیاران کانون فضای مجازی برای پیشبرد هر چه بهتر اهدافشان نیاز دارند، در حد توان خود تهیه کند.

در ادامه محمدی با تقدیر از خادمیاران فضای مجازی منطقه ۱۲ گفت: ما خادمیاران رضوی تعهد داده ایم تا حداکثر توان خود را برای انجام خدمات به کار گیریم.

وی افزود: برای انجام هر چه بهتر وظایف کانون خبر و فضای مجازی باید بیش از پیش در راستای همکاری و همبستگی اعضا در جهت انعکاس سریع اخبار در سایت های خبری و کانال های فضای مجازی گام برداشت.

وی تاکید کرد: بالا بردن سطح کیفی در نگارش گزارشات ، عکاسی ، طراحی پوستر ، تهیه کلیپ و فعالیت در فضای مجازی از جمله مواردی است که خادمیاران باید بدان توجه داشته و در همین راستا حرکت کنند.

در پایان این جلسه خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی منطقه نظرات خود را در راستای فعالیت هر چه بهتر اعلام کرده و بر همین مبنا تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  لزوم همکاری و همبستگی خادمیاران در جهت انعکاس سریع اخبار

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *