قرار هشتم خادمیاران منطقه ۱۲ تهران در برج میلاد

همزمان با هشتمین شب از افطار ماه رمضان ۱۴۰۱، خادمیاران رضوی منطقه ۱۲ تهران در برج میلاد از مراجعه کنندگان و روزه داران پذیرایی کردند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت هشتمین شب ماه رمضان، جمعی از خادمیاران کانون های عمومی و تخصصی منطقه ۱۲ تهران در برج میلاد تهران حاضر شدند.
از جوش و خروش خدمت خادمیاران و حرارت ارادت به صاحت امام رئوف(ع)، سماورها به جوش آمدند تا کتری و قوری ها پر شود از چای خوش عطر و بوی ایرانی که با رعایت رستورالعمل های بهداشتی در لیوان های یکبار مصرف به مراجعان داده می شد تا در لحظات افطار، افطرنا علی رزقک را با چای حضرتی زمزمه کنند. حضور با نشاط خادمیاران منطقه ۱۲ تهران در چایخانه حضرتی، از ساعت ۱۸ عصر شروع شد تا فعالیت چایخانه امام رضا(ع) در اذانگاه مغرب روز هشتم ، پذیرای مراجعان و بازدید کنندگان باشد.
آوای آسمانی صلوات خاصه در ساعت ۸ شب، عرض ارادت خادمیاران و حاضران و مراجعان بود که رو به قبله عشق ، دست ادب بر سینه و دل و دیده به کوی حضرت دوست زمزمه می کردند.
توزیع افطاری ساده، استقرار خادمیاران و یاوران رضوی کانون های بهداشت و درمان، حقوقی، مشاوره قرآنی ، مشاوره مذهبی، طراحی، نقاشی و خطاطی، مشاور خانواده و کارآفرینی فرصتی برای نمایش بخشی از ظرفیت های متنوع خدمت رسانی زیر سایه خورشید رضوی بود .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  قرار هشتم خادمیاران منطقه ۱۲ تهران در برج میلاد

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری اولین حضور بانوان خادمیار در چایخانه حضرت رضا(ع)

بانوان خادمیار کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن دختران مسجد ولی الله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *