فرهنگ رضوی در مساجد و مدارس گسترش می‌یابد

دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران در نشست مشترک با اعضای ستادی و مسوولین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ رضوی گفت: مشارکت کانون‌های تخصصی با کانون عمومی به خصوص در مساجد و مدارس با برپایی میزهای خدمت رضوی، ارائه مشاوره و برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی در ترویج این فرهنگ تاثیر به سزایی دارد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نشست مشترک دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اعضای ستادی و مسوولین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در محل دفتر کانون‌های شهرستان برگزار شد.

این نشست با قرائت قرآن توسط خادمیار رضوی آغاز شد و پخش تولید آثار محتوایی از سرودملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) و گزارش فعالیت‌ها و خدمات خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ادامه یافت.

قدرت الله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس به ارائه گزارش فعالیت کانون‌ها پرداخت و درخصوص عملکرد کانون‌ها و مشارکت در برنامه‌هایی که به نیابت از حضرت(ع) در مناسبت‌ها و نقاط مختلف شهر اجرا شده، برپایی هیئت خدام الرضا(ع) و نحوه برگزاری دوره آموزشی خادم تراز مطالبی اشاره کرد.

علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه باتاکید براهمیت ترویج فرهنگ رضوی اظهار کرد: هریک از کانون‌های تخصصی باتوجه به عرصه‌ها و مصادیق خدمتی تعیین شده در راستای گسترش این فرهنگ در خانواده‌ها، مدارس، مجالس، ادارات و مساجد فعالیت داشته باشند و طی تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش منعقد شده مشاورین خادمیار در حوزه تربیتی همکاری خواهند داشت.

وی گفت: هیئت خدام الرضا(ع) ماموریتی برای خادمیاران است و جلسات آموزشی دراین هیئت مطرح و رسیدگی شود تا بتوانیم با بهره مندی بیشتر از احادیث و روایات اخلاق خادمی را بیشتر پرورش دهیم.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اینکه همه خادم حضرت رضا(ع) هستیم و باید فرهنگ‌سازی بیشتری در این زمینه داشته باشیم افزود: مشارکت کانون‌های تخصصی با کانون عمومی به خصوص در مساجد و برپایی میزهای خدمت رضوی، ارائه مشاوره و چهارشنبه‌های امام رضایی در ترویج این فرهنگ تاثیر به سزایی دارد.

قابل ذکر است، در نشست مشترک دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اعضای ستادی و مسوولین کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس، در خصوص ارائه برنامه‌های طی سال گفت و گو و تبادل نظر شد و احکام مسوولین کانون‌ها تقدیم واز کانون های فعال بااهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  فرهنگ رضوی در مساجد و مدارس گسترش می‌یابد

مطلب پیشنهادی

دیدار مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با شهردار منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *