فرماندار ری میهمان جلسه مسئولین کانون های خدمت رضوی

جلسه مسئولین کانون های خدمت رضوی شهرستان ری به منظور تعامل، برنامه ریزی و انسجام بیشتر در فعالیت ها با حضور فرماندار شهرستان ری برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، جلسه مسئولین کانون های خدمت رضوی شهرستان ری با حضور اعضای ستادی و مسئولین کانون های بیست گانه تخصصی، عمومی با حضور توکلی فرماندار شهرستان ری برگزار شد. در این جلسه عسکرزاده مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ری با تاکید برشرح وظایف و کانون ها و لزوم رعایت آن در خدمت رسانی به محرومان تاکید کرد و گفت: این توفیق ما و شماست که در تمام روزها و ساعات به نیابت از امام مهربانی ها خدمتگذار محرومین شهرستان باشیم.
در این جلسه توکلی فرماندار شهرستان ری ضمن تسلیت ومین سالگرد شهادت سردار دلها از تلاش های بی وقفه و خالصانه خادمیاران قدردانی نمود و گفت: ایجاد دفاتر خدمت رضوی ادامه راه امام راحل برای حل مشکلات مردم دانستند و برای رفع معضلات کانون خدمت رضوی شهرری قول مساعدت و همکاری دادند.مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی در ادامه جلسه به گفت و گو و تبادل نظر در خصوص اجرای امور و برنامه ریزی جهت مناسبت های پیش رو پرداختند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  فرماندار ری میهمان جلسه مسئولین کانون های خدمت رضوی

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *