عنایت ضامن آهو باعث آزادی دو متهم شد

۲ مددجو با یاری امام رضا علیه السلام و همت خادمیاران کانون خدمت رضوی جهادی منطقه ۵ و نیکوکاران آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ،خادمیاران کانون جهادی منطقه ۵ تهران با نام و یاد امام مهربانی ها توانستند پرداخت بخشی از مبلغ جزای نقدی ۲ نفر از مددجویان نیازمند که با همکاری کانون خدمت رضوی حقوقی استان تهران شناسایی و اقدامات لازم برای آزادی آنها انجام شده بود را بر عهده بگیرند.
گفتنی است یکی از متهمان، در راه بدست آوردن هزینه های زندگی ناخواسته منجر به این اتفاق شده بود. راننده ای که با همکار خود سال گذشته سر مسافر گیری وارد مشاجره شده و در این بین چشم طرف مقابل آسیب دیده است، با میانجی‌گری مددکار مستقر در مجتمع قضایی و صحبتی که با شاکی جهت صلح و سازش انجام شد مبلغ جریمه تقلیل یافت و با توجه به شرایط مالی و خانوادگی متهم و نداشتن سوابق قضایی، خادمیاران و خیرین واریز بخشی از مبلغ رو متحمل شدند. دادگاه جزای نقدی ۵۶۰ میلیون ریال را برای متهم معین کرده بود که با صحبت مددکار به ۳۵۰ میلیون تقلیل یافت و بعد از تهیه بخشی از مبلغ توسط خیرین، خادمیاران مابقی مبلغ ۵۰میلیون را جمع آوری و پرداخت کردند.
شایان ذکر است در حاشیه آزادی متهم دیگر که در زندان بود با کمک خادمیاران و افراد نیکوکار مبلغ ۷۰ میلیون ریال، جمع آوری و پرداخت شد و در روزهای آخر ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر به آغوش خانواده بازگشت.
قابل ذکر است که خیرین جهت مشارکت در برنامه های اجرایی کانون های خدمت رضوی منطقه۵، آزادی زندانیان و تهیه بسته های معیشتی و… می توانند از طریق واریز به شماره حساب ۵۸۵۳۳۷۷۰۹۳ به نام درآمد و هزینه آستان قدس رضوی تهران با شناسه ویژه منطقه ۵(عام) ۳۲۰۰۱۱۱۱۴ همراه خادمیاران باشند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  عنایت ضامن آهو باعث آزادی دو متهم شد

مطلب پیشنهادی

برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه کرامت در شهرستان پاکدشت

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، نمایشگاه کتاب با موضوع امام رضا علیه السلام و حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *