عطرآگین شدن فضای شهرستان قرچک به یاد و نام امام رضا (ع) در دهه کرامت

همزمان با آغاز دهه کرامت خادمیاران رضوی شهرستان قرچک ایستگاه خدمت رسانی در حوزه های مختلف برپاکردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، محبین خاندان عصمت و طهارت هر ساله در دهه کرامت که مزین به نام دو نور مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا(ع) می باشد، با آراستن شهر و دیار خود به استقبال میلاد با سعادت خواهر و برادری می روند که نامشان همیشه بر تارک تاریخ این سرزمین درخشیده است.
به همین منظور همزمان با دومین روز از دهه کرامت، خادمیاران کانون های عمومی و تخصصی خدمت رضوی شهرستان قرچک، به برپایی ایستگاه خدمت رسانی و برپایی جشن مولودی و خدمت به محبین آن امام همام و خواهر بزرگوارشان پرداختند.


مجید بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با اشاره به برنامه های دهه کرامت اظهار داشت: ویژه برنامه های متعددی با محوریت های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، معرفت افزایی، محرومیت زدایی و … در این دهه در شهرستان قرچک اجرایی می شود.
وی افزود: جشن های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در این شهرستان آغاز شده و با میلاد با سعادت ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج خاتمه خواهد یافت.
بیرامی خاطرنشان کرد: خدمت به حضرت رضا (ع) را از مواهب الهی برمی شماریم و از تمام ظرفیت های موجود برای این امر استفاده میکنیم.
رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک ادامه داد: همزمان با دومین روز از دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک افتخار میزبانی از حدود ۱۰۰۰ عاشق و دلداده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را با برپایی ایستگاه خدمت رسانی جنب مسجد جامع شهرستان قرچک  به مدت ۵ ساعت داشتند و خادمیاران کانون هنر و محولات هنری با فعالیت نگارگری روی شیشه، خوشنویسی و نقاشی روی چوب و خادمیاران حاضر در غرفه طب الرضا با اهدا نمک، دمنوش و داروهای گیاهی از مراجعین پذیرایی کردند.
وی تاکید کرد: در غرفه شهدا و حجاب خادمیاران رضوی با برگزاری برنامه صندلی داغ و صحبت رو در رو با مردم به بیان ویژگی شهدا و میزان و اهمیت ارتباط با این برگزیدگان خدایی در خصوص پیدا کردن راه صحیح زندگی و همچنین معرفی کتب مختلف با موضع حجاب پرداختند.
بیرامی گفت: غرفه کودک و دختران ماه نیز با پذیرایی از ۲۰۰ نونهال رضوی به اهدا جوایزی همچون برچسب و کتاب داستان برای نقاشی های رضوی پرداخت و در ادامه کودکان با اجرای بی نظیر سرود “سلام فرمانده” محبت و ارادت خود را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا ابراز نمودند.
رابط خادمیاران رضوی شهرستان قرچک با اشاره به ویزیت رایگان مراجعین در این برنامه تصریح کرد: خادمیاران رضوی کانون سلامت که از اطبای متخصص و متعهد شهرستان قرچک می باشند، به ویزیت رایگان مراجعه کنندگان پرداختند و در این راستا ۲۸۳ بیمار توسط پزشکان عمومی، متخصص داخلی، اطفال و ماما ویزیت شده و همچنین فشار و قند خون آنان کنترل شد.
لازم به ذکر است که در این مراسم امام رضایی، تعداد ۲ بیمار مستحق و نیازمند که قادر به پرداخت هزینه درمان بیماری جدی خود نبودند، به بیمارستان شهید ستاری جهت بستری و انجام امور درمانی معرفی شدند که موجبات تقویت روحیه این بیماران گردید تا جدا از درد بیماری، درد مخارج درمانی را نداشته باشند.
گفتنی است این ایستگاه خدمت رسانی با بیش از ۵۰۰۰ لیوان چای، شربت و آب خنک  به همراه ۱۰ کیلو شیرینی و ۵۰۰ پرس آش شله قلمکار از مریدان کوی ولایت پذیرایی کردند که مجموعا برای این برنامه قریب به ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  عطرآگین شدن فضای شهرستان قرچک به یاد و نام امام رضا (ع) در دهه کرامت

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *