عزاداری ابوالرضا علیه السلام با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین

همزمان با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر علیه السلام عزاداری با حضورخادمیاران کانون خدمت رضوی در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در این مراسم معنوی عزاداران ضمن عزاداری در مصلی صاحب الزمان عج ورامین با حضور در سطح شهر ورامین در گلزار شهدای سید فتح الله این مصیبت جانسوز را به محضر امام زمان (عج) تسلیت گفتند.

سید یدالله حسینی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ورامین ضمن عرض تسلیت شهادت پدر گرانقدر حضرت رضا علیه السلام حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی این شهر در مراسم شهادت این امام همام و برافراشتن پرچم عزا را وظیفه ذاتی این خادمیاران در جهت عرض تسلیت و همدردی با حضرت رضا علیه السلام عنوان کرد و گفت : ما باید سیره زندگی نبوی امام موسی کاظم(ع) که پدر بزرگوار امام رضا(ع) هستند را بیشتر از پیش به نسل جوان و جامعه شناسانده و رهرو امام باشیم.

وی افزود: مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور خادمیاران رضوی و ارادتمندان اهل بیت(ع) برگزار شد ومرثیه‌خوانی، سینه‌زنی، برگزاری آیین معنوی پرچم گردانی بین شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های انجام شده در این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/ معصومه ضابط

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  عزاداری ابوالرضا علیه السلام با حضور خادمیاران  کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *