عزاداران حسینی در میدان آئینی امام حسین(ع) میهمان چایخانه حضرت رضا(ع) شدند

خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی استان تهران دهه اول ماه محرم همزمان با برگزاری مراسم عزاداری میدان آئینی امام حسین (ع)، چایخانه حضرت رضا(ع) را دایر و میزبان عزاداران حسینی هستند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم عزاداری امام حسین (ع) و یارانش در دهه اول ماه محرم الحرام از ساعت ۱۷:۳۰ و روز عاشورا ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر در میدان آئینی امام حسین(ع) برگزار می شود.
احمد زمردی مسئول کانون خبر و فضای مجازی استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت ثارالله، امام حسین (ع) و یاران با وفایش از برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) در میدان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: چایخانه حضرتی از روز ششم ماه محرم از ساعت ۱۷:۳۰ تا روز عاشورا در زمان مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) و همچنین همزمان با چهارشنبه امام رضایی برپا شده است و روزانه خادمیاران و یاوران رضوی از مناطق مختلف استان تهران میزبان عزاداران و عاشقان اهل بیت(ع) هستند.


وی اظهار داشت: مراسم سوگواری با مشارکت هیئت خدام الرضا(ع) استان تهران و هیئت رزمندگان اسلام برگزار می شود و حجت الاسلام مصطفی کرمی سخنرانی و ذاکرین اهل بیت (ع)، کاظم غفارنژاد،سجاد محمدی و محمدرضا میرزاخانی در این مراسم به ذکر مصیبت کربلا پرداخته و مرثیه سرایی می کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  عزاداران حسینی در میدان آئینی امام حسین(ع) میهمان چایخانه حضرت رضا(ع) شدند

مطلب پیشنهادی

کاروان ۵۰ نفره خادمیاران راهی قم شد

کاروان زیارتی ۵۰ نفره از خادمیاران، دلدادگان و عاشقان ائمه به قم و جمکران توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *