طلوع مهر رضوی در ۸ مدرسه شهرستان ورامین

همزمان با دهه فجر خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین ۸ مدرسه را متبرک به نام امام هشتم(ع) کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین به مناسبت دهه فجر با حضور در ۸ مدرسه از دانش آموزان و معلمان مدارس پذیرایی و این مدارس را متبرک به نام آقا امام رضا (ع) کردند.

در این مراسم که با حضور مسئولان آموزش پرورش ورامین و خانواده معزز شهدا برگزار شد، سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین در هر مدرسه از هدف و حضور و علت اهدا تغذیه سخن گفت.

وی همگان مخصوصا دانش آموزان را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت رای اولی ها را به شرکت درانتخابات اسفند ماه دعوت کرد.

با حضور خادمیاران رضوی و پس از توزیع متبرکات رضوی صحنه های زیبایی از مهر رضوی بین دانش آموزان رقم خورد، گرفتن کلوچه و بوسیدن و به پیشانی گذاشتن به نیت شفا و تیمم ، خوردن چای و بردن کلوچه برای خانواده که خود واقعا نیاز به آن داشتند، امتناع از گرفتن تغذیه که مبادا تمام شود و به کوچکتر ها نرسد از صحنه های زیبایی بود که توسط نونهالان و غنچه های باغ علم یکی از مدارس ابتدایی و پیش دبستانی رقم خورد.

درآخرین روز مراسم، فرزند گرانقدر شهید والا مقام، مهدی ثامنی راد حضور یافته و قسمتی از وصیت نامه پدرشان را برای حضار قرائت کرد.

همچنین خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین به رسم دیرینه و همیشگی از مدیران و دبیران مدارس با هدیه رضوی و نمک تبرکی تشکر کردند.

در این مراسم مبلغ ۸ میلیون تومان به کمک خیرین هزینه میان وعده رضوی دانش آموزان شد.

انتهای پیام/ خبرنگار معصومه ضابط

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  طلوع مهر رضوی در ۸ مدرسه شهرستان ورامین

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *