طرح هر چهارشنبه یک مسجد در محله نیرو هوایی تهران اجرا شد

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۳ شهر تهران در بیست و ششمین هفته از طرح هر چهارشنبه یک مسجد به محله نیرو هوایی رفتند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، در ادامه طرح هر چهارشنبه یک مسجد، خادمیاران منطقه ۱۳ تهران در چهارم اسفندماه در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) واقع در محله نیرو هوایی رفته و خدمات متنوع خود را به نمازگزاران عزیز این مسجد ارائه کردند.
در ابتدای این مراسم، قوامی مسئول کانون تبلیغ دینی، به ذکر مناقب و مراتب حضرات معصومین و اهل بیت علیه السلام پرداخته و فضای جلسه را عطرآگین کرد و پس از آن حاضرین صلوات خاصه ثامن الحجج امام رضا (ع) را قرائت نمودند.
در ادامه این مراسم، میز خدمات رضوی برپا شد و نسبت به ارائه خدماتی از قبیل اندازه گیری فشارخون، مشاوره خانواده، مسائل زوجین، جوانان و نوجوانان، مشاوره حقوقی، مشاوره مذهبی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به علاقه مندان و مراجعین اقدام شد.
در گوشه دیگری از مراسم نیز طرح کبوترانه با هدف ایجاد انس و الفت میان این عزیزان و امام رئوف (ع) و نیز آشنایی با شیوه های رفتاری و سیره زندگی ایشان برگزار شد.
گفتنی است این طرح که اکنون در هفته بیست و ششم برگزاری خود می‌باشد، در روزهای چهارشنبه هر هفته، به نیابت از چهارشنبه های امام رضایی(ع) و با هدف ارایه خدمات و فرهنگ سازی میان اقشار مختلف شهروندان محترم منطقه ۱۳ تهران و در مساجد مختلف این منطقه در حال اجرا می‌باشد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  طرح هر چهارشنبه یک مسجد در محله نیرو هوایی تهران اجرا شد

مطلب پیشنهادی

تجدید میثاق فاطمی بانوان خادمیار و یاور رضوی شهرستان قرچک

بانوان کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *