صدیقی: خدمت در بارگاه مطهر رضوی از الطاف الهی است دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات تهران در حضور امام جمعه موقت تهران منصوب شد.

 با حضور آیت الله صدیقی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات تهران منصوب شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه یک تهران و شمیرانات در حوزه علمیه امام خمینی (ره) محله اُزگل شمال شرق تهران، با حضور آیت الله صدیقی، صفرعلی براتلو مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران،فرماندهان سابق دوران ۸ سال دفاع مقدس و مسئولان استانی برگزار شد.

حمید رضا شیران به عنوان دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه یک تهران و شمیرانات، منصوب شد. از سوابق اجرایی وی مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی استان تهران را می توان نام برد.

آیت الله صدیقی در بخشی از سخنان خود در این مراسم، خدمت در بارگاه مطهر رضوی و خدمت از راه دور در کانون های خدمت رضوی را از الطاف الهی برشمرد و افزود: اکنون که شما در این عرصه مقدس گام گذاشتید، باید به خود افتخار کرده و بهترین خادم برای امام رئوف باشید.

در پایان از زحمات و تلاش های ابوالقاسم سلامت، دبیر سابق کانون خدمت رضوی منطقه یک تهران و شمیرانات تقدیر و تشکر شد .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  صدیقی: خدمت در بارگاه مطهر رضوی از الطاف الهی است دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات تهران در حضور امام جمعه موقت تهران منصوب شد.

مطلب پیشنهادی

حال بقیع امشب خیلی غم انگیزه/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در هئیت ریحانه‌الحسین(س) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *