شور و شوق مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در جشن پیروزی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، یکی از مسیرهای راهپیمایی از میدان صادقیه به سمت آزادی است، اقشار مختلف مردم، اعم از زن و مرد، دختر و پسر، به صورت فردی و دست جمعی حرکت می کنند تا در جشن سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب شرکت کنند.

در بین راه، نرسیده به پل جناح شلوغی خاصی نظرت را جلب می کند، جلوتر که میروی دود اسپند و نواهای امام رضایی، کتیبه چایخانه که نوشته چایخانه حضرت رضا علیه السلام، دلیل جمع شدن جمعیت در این نقطه مشخص می شود، بهشت اینجاست…..

حضور کودکان، نوجوانان و جوانان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در صف چایخانه حضرتی دیدنی است، بعد از نوشیدن چای با سردادن شعارهای”مرگ بر آمریکا “، “مرگ بر اسرائیل” و “استقلال آزادی جمهوری اسلامی ” به جمعیت در حال حرکت می پیوندند و از چایخانه دور می شوند.

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح بعد از عرض ادب و همخوانی صلوات خاصه امام مهربانی ها به پذیرایی از شرکت کنندگان پرداختند و در کنار مردم این روز را جشن گرفتند.

گفتنی است تعدادی از خادمیاران با آوردن ابزار به کمک مردم رفته و ویلچرهایی که در طول مسیر به مشکل برخورده را تعمیر کردند تا به راحتی به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شور و شوق مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در جشن پیروزی

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *