شهید سلیمانی یاری‌دهنده و نصرت‌دهنده دین بود

مسوول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس در مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی گفت: سلیمانی یاری دهنده و نصرت دهنده دین بود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم عزاداری ام الشهدا، ام‌البنین(ع) و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت خادم‌الرضا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارشنبه‌های امام رضایی کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم و ۱۴هزار صلوات جهت ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف منور و آغاز شد.

در ادامه قرائت زیارت چهارشنبه‌های امام رضایی و توسل به امام رضا علیه السلام و روضه خوانی همراه بود و قرائت بخشی از وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی توسط یاور وضوی و سخنرانی پیرامون تربیت مکتب سلیمانی توسط مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی صورت گرفت.

فاطمه معروفی مسوول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده در بخشی از سخنرانی این مراسم اظهار کرد: سردار سلیمانی از همان افرادی است که دعای مستجاب شده در آیه ۷۴ سوره فرقان بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یاری دهنده و نصرت دهنده دین بود ادامه داد: قرار نیست که فقط معصومین علیهم‌السلام و پیامبران، امام و رهبر مردم باشند؛ چرا که در این آیه از خداوند متعال می‌خواهیم که خداوند به ما نور چشم‌هایی عنایت کند که امام متقین باشند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شهید سلیمانی یاری‌دهنده و نصرت‌دهنده دین بود

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *