شناسایی خیرین رضوی توسط کانون خدمت رضوی وقف و نذر منطقه ۶ تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی وقف و نذر منطقه ۶ تهران در نشست هم اندیشی با مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ و مسئول کانون وقف و نذر منطقه ،جهت مشارکت هر بیشتر در شناسایی خیرین این منطقه در روند وقف و نذر شرکت کردند .
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون وقف و نذرمنطقه ۶ تهران اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی با مسئول کانون وقف و نذر منطقه و مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه کردند.
دراین گردهمایی که با حضور ۱۵ نفر از خادمیاران کانون وقف و نذر  در سالن همایش های مسجد امام جعفر صادق (ع)  در میدان فلسطین با  رعایت  کامل پروتکل های بهداشتی و با محوریت شناسایی خیرین این منطقه و برطرف شدن مشکلات  سامانه خادمیاران این کانون برگزار شد.
در ادامه این  همایش که با تلاوتی از آیات قرآن کریم و صلوات خاصه شروع شد،حماتی مسئول کانون وقف و نذر گزارشی از فعالیتهای کانون وقف و نذر ارائه کرد و پس از آن خدمتی مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۶تهران  با اشاره به اهداف تشکیل  کانون وقف و نذر رضوی ،این کانون را از مهم ترین و حساس ترین کانون های منطقه دانسته و آن را زیر بنای همه کانون های دیگر منطقه برشمرد  و از  همه خادمیاران  این کانون خواست که برای شناسایی خیرین منطقه تلاش کنند، تا با کمک آنها و شناسایی نیازمندان منطقه خدمت رسانی هر  چه بهتر و سریعتر انجام شود .
در پایان این نشست پس از راهنمایی ذی قیمت مسئول امور انسانی کانون خدمت رضوی منطقه ۶  خادمیاران کانون های وقف و نذر که در سامانه با مشکل مواجه بودند ،مشخص شد ۲۸ نفر از خادمیاران این منطقه در کانون وقف و نذر مشغول به فعالیت بوده و زحمت انجام امور را بعهده دارند .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شناسایی خیرین رضوی توسط کانون خدمت رضوی وقف و نذر منطقه ۶ تهران

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سازمان صنایع هوایی ایران

کارمندان سازمان صنایع هوایی ایران به پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *