شمیم پرچم متبرک رضوی در نماز جمعه این هفته تهران

مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه در دانشگاه تهران با حال و هوای امام رضایی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خیمه چایخانه حضرت رضا (ع) در محل برگزاری نماز جمعه دانشگاه تهران برپا شد و عطر پرچم و حرم رضوی حال و هوای خاصی به فضا بخشید .

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران در قسمت ورودی برادران و خواهران پرچم متبرک آقا علی بن موسی الرضا ع را قرار داده بودند و نمازگزاران را قبل از اقامه نماز جمعه به خاطرات حرم امام رضا (ع )و زیارت سوق می دادند ، بعضی از مردم اشک ریزان و بعضی مبهوت پرچم و خادمان می شدند و با ذکر یا امام رضا (ع) به محل اقامه نماز رهسپار می شدند.

خادمیاران رضوی در چایخانه با شربت خنک از آهاد مردم پذیرایی می کردند و نواهای امام رضایی در فضا طنین انداز بود.

نماز دشمن شکن این هفته توسط

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد اقامه شد ، این در حالی بود که محیط نمازگزاران و ستون های محفل از پرچم های با ذکر امام رضا (ع )مزین شده بود.

امام جمعه موقت تهران در ابتدای سخنان خود ، دهه کرامت و ولادت بی بی خانم حضرت فاطمه معصومه سلام الله و اقا علی ابن موسی الرضا(ع )را تبریک گفت و بعد از آن به خطبه نماز جمعه پرداختند.

در حاشیه چایخانه حضرت رضا (ع) میزهای خدمت رسانی کانون های تعلیم و تربیت، زیارت، حقوقی،پذیرش ،زیارت اولی… که به همت خادمیاران رضوی به منظورخدمت رسانی به مردم و نماز گزاران برپا شده بود .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شمیم پرچم متبرک رضوی در نماز جمعه این هفته تهران

مطلب پیشنهادی

افتخار حضور در منزل شهید حبیب الله اسدی/منطقه ۲۱

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران به حضور در منزل شهید حبیب الله اسدی و دیدار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *