شمیم مهربانی امام هشتم با عطر شکوفه‌های سال نو درآمیخت

۳۶۸ بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند توسط خادمیاران منطقه ۲ تهران تهیه و توزیع شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با نزدیک شدن به ایام سال نو شمسی و عید نوروز باستانی کانون خدمت رضوی منطقه ۲ با الگوبرداری از مهربانی امام رضا علیه السلام، اقلام بسته‌های ارزاق را تهیه، بسته‌بندی و توزیع کردند، تا بتوانند تا حدی در رنگین کردن سفره خانواده های کمتر برخوردار و مدد جو در سطح شهر و منطقه گامی برداشته باشند.

لیست اقلام بسته‌های کمک های مومنانه عبارتند از : برنج ایرانی، گوشت گوسفند، مرغ، برنج ایرانی، روغن پخت و پز، روغن سرخ کردنی، چای، قند، شکر، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، خرما، لوبیا، نخود، عدس، لپه، سویا، عسل و … می باشد.

محمود اکبری راد دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۲ تهران گفت : به برکت شمس الشموس امام رضا (ع)، کانون خدمت رضوی منطقه ۲، تقریباً هر ماه در مناسبت‌های مختلف توزیع سبد کالا، بسته‌های ارزاق و پخش غذای گرم دارد که این خدمات در طول سال ادامه دارد و این بار تعداد ۳۶۸ بسته در نظر گرفته شده، کلیه اقلام این بسته‌ها به صورت عمده خریداری شده و در دفتر کانون منطقه توسط خادمیاران کانون های مختلف با همدلی و یاد امام رئوف بسته‌بندی می‌شود.

وی اضافه کرد : گوشت گوسفند این بسته‌های ارزاق، گوشت گرمی است که با نام امام رضا (ع) ، توسط خادمیاران تهیه و ذبح روز شده و در نهایت، بسته بندی انجام شده تا به دست خانواده های نیاز مند برسد.

برچسب روی بسته ها که عبارت هدیه تبرکی امام هشتم، امام مهربانی ها رویش حک شده بود، زیبایی این اقدام خیرخواهانه را به خوبی نشان می‌داد.

لازم به ذکر است که ارزش اقلام بسته‌ها حدودا ۳۰ میلیون ریال است و از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۳۰۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/خبرنگار علیرضا مشکی باف

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شمیم مهربانی امام هشتم با عطر شکوفه‌های سال نو درآمیخت

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *