شمیم رضوی در یادواره شهدای فرهنگی شهرقدس

یادوآره شهدای فرهنگی شهرقدس در معیت پرچم متبرک رضوی با حضور خانواده معظم شهدا در سالن شهید دهنو برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، یادواره شهدای فرهنگی با همکاری خادمیاران و کانون خدمت رضوی تعلیم و تربیت و با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس، وحید گلیکانی سرپرست فرمانداری، معاون مدیر کل آموزش و پرورش، معاون مدیر کل بنیاد شهید، مسئول بسیج دانش آموزی برادران، مدیر آموزش و پرورش و معلمین و دانش آموزان در سالن شهید دهنو برگزار شد.

این مراسم در معیت پرچم متبرک رضوی و با ذکر صلوات خاصه و اهدای بسته‌های تبرکی فضای معنوی و زیارتی ایجاد کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم اظهار کرد: معلمان شهید، گام اول انقلاب را به درستی برداشتند و اکنون باید معلمین عزیز با تأسی از شهدا، گام دوم انقلاب را به دانش آموزان بیاموزند زیرا دانش آموزان محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

وی با عنوان اینکه یادواره شهدا با نیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، بیان کرد: شهدا مقصد، راه و راهنما را به ما نشان دادند و با پیروی از سیره و وصایای آنان میتوانیم در مسیر مستقیم ولایت ثابت قدم باشیم و به مقصد برسیم.

در ادامه وحید گلیکانی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس در این یادواره بیان کرد: ما تربیت یافته مکتب شهدا هستیم و مادران و همسران شهدا الگوی استقامت و ایثار و ام البنین های انقلاب اسلامی هستند که با درس گیری از آنها برای تربیت فرزندانی در طراز اسلام و انقلاب باید گام برداشت.

در پایان مراسم از خانواده معظم ۵ معلم شهید شهرستان، شهیدان مرتضوی، مسرورخواه، معظم، کهن و خشکباری و دانش آموزان رتبه برتری استانی و کشوری در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شمیم رضوی در یادواره شهدای فرهنگی شهرقدس

مطلب پیشنهادی

اثر دختر ۷ ساله شهرقدسی در جشنواره کتابخوانی رضوی برگزیده شد

مائده جابری دختر خردسال شهرقدس در جشنواره کتابخوانی رضوی برگزیده شد. به گزارش شبکه خادمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *