سرمایه‌گذاری،انتخاب شغل مناسب/ برپایی میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال در چهارشنبه‌های امام رضایی

کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران هر هفته همزمان با چهارشنبه های امام رضایی به برپایی میز خدمت اقدام می کند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران در راستای برپایی میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال گفت: خادمیاران کانون کارآفرینی هر هفته همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه با برپایی میز خدمت به مراجعین خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار داشت: میز خدمت با تمام مشکلات آب و هوایی و ترافیک سنگین با استقبال خوب مراجعین برپا شد و به نوبت هرکدام از مراجعه کنندگان از مشکلات و دغدغه‌های خود گفتند و راهنمایی های لازم به آنها ارائه شد.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی به چند مورد از مشاوره هایی که انجام شد اشاره کرد: دو نفر از بانوان ساکن در منطقه که در بانک سپرده داشتند پس از دریافت مشاوره تصمیم به سرمایه‌گذاری در یک پروژه کارآفرینی گرفتند و با حمایت‌های مستمر کانون به زودی شاهد یک کسب و کار موفق خواهیم بود و اشتغالزایی برای ۵ نفر به طور مستقیم و ۱۰ نفر دیگر فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: بانویی با ۱۸ سال سابقه خیاطی ضمن تقاضای تسهیلات کارآفرینی، مشاوره و راهنمایی در ارتباط با تاسیس کارگاه مستقل داشت.

مقدم افزود: فردی پس از اخذ مدرک کارشناسی در یک رشته فنی چندین سال سردر گم انتخاب شغل مناسب مانده بود که متاسفانه به دلیل دیدگاه سنتی خانواده مبنی بر انتخاب رشته اشتباه با تحمیل هزینه های گزاف و بالا رفتن سن در بازار کار روبرو هستیم که با توجه به شرایط پیشنهاد اخذ مجوز و تاسیس گلخانه پرورش محصولات کشاورزی قابل عرضه در بازار مصرف داده شد.

وی در آخر به یکی از بزرگترین مشکلات کلانشهرها از جمله تهران پرداخت و راه حلی مطرح کرد: افزایش آلاینده های هوا به‌دلیل استفاده گسترده از سوخت پاک است در حالیکه شهروندان و روستاییان که دارای منازل ویلایی هستند با راه اندازی پنل های خورشیدی در پشت بام ضمن کمک به پاکی هوا می توانند اقدام به کسب درآمد کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  سرمایه‌گذاری،انتخاب شغل مناسب/ برپایی میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال در چهارشنبه‌های امام رضایی

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *