سایه خورشید بر بیماران بیمارستان شهید ستاری قرچک

خدام حرم مطهر رضوی تحت عنوان کاروان “زیر سایه خورشید” به همراه پرچم متبرک آستان قدس از بیماران بستری در بیمارستان شهید ستاری قرچک عیادت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا علیه آلاف و التحیه و الثنا سفیران امام رئوف حامل پرچم متبرک به تربت شریف رضوی با حضور در بیمارستان شهید ستاری قرچک از بیماران در بخش های مختلف این بیمارستان عیادت کردند.
با ورود خادمین امام مهربانی ها، فضای حاکم بر بیمارستان شهید ستاری آکنده از ذکر و یاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شد. قرائت جمعی صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و مدیحه سرایی سفیران رضوی، چشم ها را بارانی و دل های پزشکان و پرستاران، بیماران و همراهان ایشان را روانه مشهد الرضا کرد و سفیران رضوی، پیام مهر و محبت آن امام همام را به مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی رساندند.
در این مراسم بیمار خانمی به خادمیاران رضوی قرچک اظهار داشت: با مشکل جسمانی حادی که برایم به وجود آمده است، از صبح امروز مرتبا یا امام رضا (ع) ذکر زبانم بود و از ایشان مدد می طلبیدم که این در باز شد و خدام حضرت، رضا رضا گویان وارد شدند. از این که به این زودی امام رضا(ع) صدایم را شنید در پوست خود نمی گنجم.
خادمین حضرت ثامن الحجج (ع) همچنین در عیادت از کودکان بخش اطفال و نوزادان، نجوای ملکوتی اذان و همچنین مناجات رضوی را در گوش دو نوزاد دختر و پسر تازه متولد شده خواندند تا ان شاءالله در آینده از محبین و مریدان امام مهربانی ها باشند. لازم به ذکر است که نوزاد دختر به نام نامی خواهر مکرمه امام رضا(ع) معصومه و نوزاد پسر نیز که به هنگام اذان و ذکر نام مبارک امیرالمومنین علی(ع) چشمان خود را باز کرد، علی، نامیده شد.
در این مراسم هدایای متبرک رضوی به بیماران و همراهانشان و همچنین کادر درمان این بیمارستان اهدا شد و حاضرین از بیرق سبز رضوی تبرک جسته و با اشک و ندبه کاروان “زیر سایه خورشید” را بدرقه کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  سایه خورشید بر بیماران بیمارستان شهید ستاری قرچک

مطلب پیشنهادی

جشن دهه کرامت در روستای تابعه شهرستان قرچک/جشن ۸ شب ۸ مسجد

بمناسبت دهه کرامت کانون خدمت رضوی در روستای داودآباد جشن برپا داشت. به گزارش شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *