ساماندهی خادمیاران کانون عمومی در کانون های محله ای ورامین

خادمیاران کانون عمومی و خادمیاران هشت کانون محله ای شهرستان ورامین توسط مسئولین کانون عمومی ساماندهی شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون عمومی شهرستان ورامین و کانون های تخصصی و مسئولین کانون های محله ای جلسه ای برای ساماندهی خادمیاران خود برگزار کردند.
در این جلسه که با حضور مسئولین ذیربط خادمیاری و خادمیاران کانون عمومی و کانون های محله ای شهرستان ورامین تشکیل شده بود ابتدا با سرود خدمت خادمان حرم علی ابن موسی الرضا علیه السلام شروع شد.
حجت الاسلام هندو آبادی مسئول کانون کتاب و کتابخوانی به عنوان سخنران جلسه به بیان روایت هایی در مورد امام رضا ع پرداخته و مطالبی را از خادمان آستان قدس رضوی عرضه کرد‌.
میرعبدالحق جانشنین کانون عمومی استان تهران نکاتی در رابطه با سایت خادمیاری و چگونگی ارسال گزارش از طریق سامانه مذکور و مزایای ثبت گزارش در آن را توضیح داد.
در ادامه مراسم نیز سید یدالله حسینی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین ضمن خیر مقدم به خادمیاران کانون ها، برنامه و هدف ایجاد کانون های محله ای و طریقه کمک کردن به این کانون ها را بیان کرد.
در پایان مسئولین روابط عمومی کانون های محله ای به کمک کانون عمومی و کانون روابط عمومی شهرستان ورامین اطلاعات تکمیلی خادمیاران و یاوران رضوی را به تفکیک کانون های محله ای ثبت کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ساماندهی خادمیاران کانون عمومی در کانون های محله ای ورامین

مطلب پیشنهادی

پویش مهربانی توسط خادمیاران منطقه ۶ بمناسبت دهه کرامت

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، با پویش امام رضایی شور و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *