زیر سایه خورشید در پردیس

آئین استقبال از پرچم متبرک امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) و خادمان گرانقدر آن حضرت در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمین امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت آن حضرت، با پرچم متبرک رضوی، وارد شهرستان پردیس شدند.

خادمان پس از حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با استقبال صمیمانه مواجه و طی نشستی کوتاه با نماینده ولی فقیه در این منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

ورود پرچم متبرکه گنبد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در جوار آستان مقدس امام زاده سلطان مطهر (ع) حال و حوایی امام‌رضایی(ع) را در هفته کرامت به شهر بومهن بخشید و مردم با شور و هیجان نسبت به زیارت پرچم متبرکه از همدیگر پیشی می گرفتند.

مراسم با استقبال از کاروان خادمین و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، با حضور جمعی از مسوولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم در محل گلزار شهدای شهر بومهن برگزار شد.

خدام حرم رضوی پس از گلباران و عطر افشانی مزار شهدای والا مقام ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در جوار آستان مقدس امام زاده سلطان مطهر (ع)، ضمن ادای احترام به مقام شامخ آنان با آرمان های امام(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

کاروان زیر سایه خورشید سپس با حضور در منطقه صنعتی پردیس از دو کارخانه نمونه این منطقه بازدید و مدیران آنها قول اعزام کارکنان خود به مشهد مقدس را دادند.

در ادامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و پارک فناوری پردیس میزبان این کاروان بودند و نماز ظهر در مسجد پارک فناوری پردیس برگزار شد.

گفتنی است آئین نمادین پرچم گردانی و مدیحه خوانی خادمان امام رضا (ع) در مسجد اهل بیت (ع) بومهن، مسجد امیر المومنین(ع) پردیس و مسجد امام هادی(ع) سعیدآباد جاجرود با برنامه های فرهنگی ویژه از جمله تقدیر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

لازم به ذکر است فرهنگسرای مهر شهر بومهن، جمعی از روستاییان کرشت، مسجد الغدیر پردیس میزبان حضور پرچم متبرک امام هشتم(ع) بوده و شهرستان پردیس مانند سالهای گذشته در این ایام امام رضایی(ع) شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  زیر سایه خورشید در پردیس

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *