روضه مادر با عطر چای رضوی/ برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) در شهرستان قرچک 

چایخانه حضرت رضا(ع) در دهه دوم فاطمیه در شهرستان قرچک برپا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام به برپایی چایخانه حضرتی در میدان کلانتری کردند.

رضا کریمیان مسئول کانون روابط عمومی خدمت رضوی شهرستان قرچک گفت: در ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره دفتر کانون رضوی برآن شد تا روضه مادر را با عطر چای رضوی آمیخته کند.

وی اظهار داشت: خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان از روز چهارشنبه سازه چایخانه را برپا کرده و پارچه ها و بنرهای آن را نصب کردند.

مسئول کانون روابط عمومی خدمت رضوی با اشاره به اینکه تجهیزات شامل اجاق گاز و سماور و مابقی وسایل پنجشنبه صبح به چایخانه منتقل شد و از بعدازظهر با دم کردن چای و توزیع آن بین مردم شهرستان حال و هوای حرم رضوی و صحن کوثر در میدان کلانتری این شهرستان تداعی شد.

وی ادامه داد: چایخانه حضرت رضا(ع) بمدت ۴ شب در میدان کلانتری برپا می باشد و میز خدمت کانون های تخصصی هم در کنار چایخانه اقدام به ارائه خدمت خواهند کرد.

کریمیان در تکمیل مطالب گفت: میزهای خدمت در نظر گرفته شده شامل غرفه های پزشکی، مشاوره خانواده، کتاب و کتابخوانی و غرفه بانوان و جوانان می باشد که با برنامه ریزی زمان بندی شده توسط ناظر کانون های تخصصی در طی سه شب آینده در خدمت همشهریان عزیز خواهند بود.

انتهای پیام/خبرنگار:رضا کریمیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  روضه مادر با عطر چای رضوی/ برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) در شهرستان قرچک 

مطلب پیشنهادی

تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان قرچک

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک همزمان با روز تکریم بقاع متبرکه و گرامیداشت امامزادگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *